Svensk/Norsktalande Customer Escalation Representant i JKPG Start 10 Jan

Svensk/Norsktalande Customer Escalation Representant i JKPG Start 10 Jan

Arbetsbeskrivning

Är du en person som lockas av problemlösning och att få erbjuda kunder en service i världsklass? Då är du rätt person till vårt team!
På Sitel Group anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.


Vi på Sitel Group letar nu efter nya kollegor till vårt Klagomåls team för vår klient inom försäkringar av konsumentelektronik . Detta teamet kommer ha ett stort fokus på feedback och klagomåls hanetering från klientens kunder.


Huvudansvar:
Klagomål och eskalations hantering och ägande
Arbets kommunikation
Feedback och processförbättring
Sätta prioriteringar och synlighet

Ansvar:
Hantera escalations och klagomål: Hitta lösningar och vidarebefodra ärenden till klienten vid behov, uppdatera ärenden och ge feedback till agenter.
Ha huvudansvar för egna klagomålsärenden, se till att du når framgångsrika lösningar med både klienten och kundernas förväntningar, kontakta kunder, flagga för eventuella rykten (press, sociala medier, partners eller konsumentorganisationer) till klienten, se till att allt hanteras inom överenskomna tidsramar
Ständig kommunikation och uppdateringar mellan escalations team och vår partner, upprätthålla goda relationer, erbjuda lösningar, information och support.
Hantera köer och arbetsflöden
Ge feedback om escalations till Sitel Group Management eller klient
Identifiera och spåra potentiella problem
Skapa och upprätthålla en effektiv relation med alla kollegor
Få den senaste kunskapen varje dag
Vilja och förmåga att lösa kundproblem

Om dig:
Flytande i Svenska och Engelska, Norska är meriterande
Att du har ett konstruktivt, självständig och strukturerat arbetssätt
Att du är organiserad och kan jobba inom tidsramar
Utmärkt kommunikationsförmåga samt professionell kommunikation mot Sitel Groups management, klienten och teamet
Kommunikativ kompetens (Alltid vänlig, empatisk, motståndskraftig mot stress och redo att hjälpa kunder och teammedlemmar)
Lagspelare med hög självmotivation och självsäkerhet
Arbeta fokuserat och snabbt under press
Erfarenhet av att arbeta med Microsoft Office (kunskaper i Word och Excel)
Öga för detaljer

Om tjänsten
Start: 10 Jan 2022
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Jönköping
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, och friskvårdsbidrag

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SYKES
  • 7 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 9 januari 2022

Postadress

Östra Storgatan 26
Jönköping, 55321

Liknande jobb


Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

28 december 2024

Kundtjänst och Logistik

28 december 2024

28 december 2024