OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av att expandera vårt affärsområde eventpersonal i Norden?
Vi söker efter en Account Manager.
Om oss
Moving Talent grundades 2001 och är en Nordisk bemannings- och rekryteringsbyrå med huvudkontor i Danmark och regionala kontor i Sverige, Finland och Norge. Utöver mer traditionell rekrytering och bemanning, har Moving Talent ett speciellt fokus på personal till event över hela Norden.
Du kommer att arbeta med ett team om sju kollegor baserade i Danmark, Finland och Sverige både online och fysiskt på våra kontor. Du kommer också vara i kontakt med vårt team av eventpersonal i hela Norden.
Arbetsbeskrivning
Ditt primära ansvarsområde kommer att vara att hantera vår inkommande försäljning och leda våra olika projekt i alla de nordiska länderna och ta ansvar för att de genomförs i en hög kvalitet.
Dina arbetsuppgifter kommer att vara, men inte begränsade till:
Project Sales
Hantera inkommande förfrågningar och förbereda offerter.
Arbeta med och lämna erbjudande för större internationella kongresser och event.
Träffa våra kunder och prospekt online och på plats.
Delta i planering och det operativa arbetet av event tillsammans med dina kollegor.
Effektivisera våra interna processer
Utveckla och förbättra våra interna processer.
Föreslå och implementera nya arbetssätt och verktyg
Vad vi kan erbjuda dig
Du får vara med på en spännande resa där du får demonstrera och utveckla dina kompetenser i en dynamisk och multikulturell miljö. Du kommer att bli en del av ett team med erfarna kollegor som kommer att guida dig och säkerhetsställa att du utvecklas i din roll. Rollen erbjuder möjligheten att skräddarsy arbetsuppgifter efter dina intressen. Om du presterar väl, finns möjligheten till fler ansvarsområden.
Vad vi förväntar oss av dig
Med en relevant utbildning inom sälj, marknadsföring eller service, har du ett naturligt intresse inom sälj och trivs med att leda projekt i en internationell miljö. Du är en självstartare som strävar efter att leverera arbete av hög kvalitet. Du är strukturerad och kan se den stora bilden utan att tappa fokus på viktiga detaljer. Du är duktig på att kommunicera och har en god interkulturell kompetens. Du är självgående, proaktiv med en vilja att förbättra dig själv och ditt arbete. Som person är du nyfiken att lära och redo att utmana dig själv utanför din komfortzon.
Du skriver och talar flytande svenska och engelska. Om du hanterar andra språk så som norska, danska, finska eller holländska ses det som ett plus.
Det är en roll som lämpar sig bra för arbete hemifrån, men vi förväntar oss att du är baserad i något av de länderna vi arbetar i.
Vi kommer att prioritera profiler med erfarenhet av event, bemanning och rekrytering.
Rekryteringsprocessen kommer som minimum kräva dig att:
Arbeta med ett test case hemifrån och träffa oss för att se att du är rätt för rollen.
Träffa vårt team i Köpenhamn för att säkerhetsställa att du passar väl in i teamet.
Diskutera dina preferenser och önskemål för rollen
Träffa vår grundare och VD för att diskutera villkor, förväntningar med mera för att sedan förhandla kontrakt.
Eftersom vi är ett internationellt team där inte alla pratar svenska, önskar vi din ansökan på engelska.