OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Vi söker nu en svensktalande kvinnlig personlig assistent som kan hoppa in och jobba vid behov, vid sjukdom/semestrar!
Kunden är en medelålders blind, autistisk kvinna med utvecklingsstörning som bor i sitt föräldrahem i Haninge.
Arbetstiden är dagtid 10-18, eller natt, 18-10 med 3,5 timmars jour.
Vi söker dig som är stabil, mjuk, gullig, och empatisk i ditt sätt.
Ett krav är att du både kan tala och förstå mycket god svenska, då kunden har kommunikationssvårigheter. Du ska vara en lugn och balanserad person med stort tålamod.
Du ska ha god förmåga att samarbete då det finns anhöriga i hemmet.
Vi ser helst att du har utbildning/erfarenhet, men har du inte det får du upplärning på arbetsplatsen.
Vi emotser din ansökan snarast.
Kontaktperson
Carina Molin
Kundansvarig
08-50592049
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74