Svensktalande call center-medarbetare

Arbetsbeskrivning

Deichmann söker en svensktalande Call Center medarbetare med god teknisk förståelse
Då en av våra kollegor har fått nya utmaningar inom Deichmann, söker vi nu en ny medarbetare till vårt Call Center.

Du får 6 duktiga och engagerade kollegor som tillsammans arbetar med att erbjuda våra kunder en förstklassig service.



Arbetstid

Tjänsten är på 37 timmar i veckan och arbetstiden är mellan kl. 8.00 och kl. 17.00.



Arbetsuppgifter


• Kundservice: E-mails och telefonsamtal.
• Redigera produktinformation i PIM.
• Korrekturläsning av svenska texter.
• Översättning av texter från danska och engelska till svenska.
• Hantera daglig kommunikation med vårt lager, som bl.a. plockar och packar våra ordrar som ska till Danmark och Sverige.
• Diverse administrativa uppgifter.

Dina egenskaper

Kundservice är nyckelordet!

Vi söker en person som är kreativ, kundfokuserad och flexibel. Du ska vara bra på att kommunicera och trivas med att arbeta självständigt.

Du talar och skriver flytande svenska och det är en stor fördel om du kan danska. Dessutom har du en god teknisk förståelse.



Vi erbjuder


• En god arbetsmiljö med 35 positiva och motiverade danska och svenska kollegor.
• Huvudkontor i centrala Köpenhamn precis vid centralstationen.
• Du blir en del av en konceptstark, internationell verksamhet.
• Lön efter kvalifikationer.
• Pensionsavtal.
• Personalrabatt.



Hur söker du tjänsten?

Sök via vår hemsida: https://corpsite.deichmann.com/se-sv/karriar/lediga-jobb/.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Ansök gärna så snart som möjligt, då vi håller intervjuer löpande.

Kontakt:

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta E-commerce Manager John Boye Rasmussen på +45 22 70 09 49.


DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen ”Verksamheten ska tjäna människan” lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Ekborg, Butikschef
08 590 306 08
Jessica Wallgren,
08 449 51 96
Arnela Hafizovic, Butikschef Haninge
08 - 777 58 32
Daniela Thissen, Försäljningschef
0767803222

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Deichmann Sko
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2020
  • Ansök senast: 29 juni 2020

Besöksadress

Bredholmsgatan 8
None

Postadress

Bredholmsgatan 8
Skärholmen, 12748

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024