OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Svensktalande Kundserviceagent heltid
Är du redo för din nästa utmaning inom servicebranschen? Då kan vi vara rätt för varandra, vårt svenska team beståendes av 30 härliga medarbetare är nämligen redo att välkomna en till stjärna!
Som Kundserviceagent på Jollyroom har du en viktig roll där siktet är inställt på att leverera service utöver det vanliga till våra kunder. Du blir en del av ett ambitiöst team som karaktäriseras av mål- och serviceinriktade personer med ett lösningsorienterat förhållningssätt. Tillsammans arbetar vi mot våra mål och för vårt syfte – att underlätta livet för barnfamiljen.
Som kundserviceagent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa kunder via telefon, email, chatt och sociala medier
- Reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi söker dig som är lyhörd och snabbt identifierar kundens behov och ser möjligheter där andra ser problem. Du är ansvarstagande, vass på kundbemötande och tar alltid chansen att göra det lilla extra för att överträffa förväntningarna.
Vi som företag erbjuder dig:
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Hög utvecklingstakt och ett växande e-handelsbolag med stor potential
- Karriärmöjligheter
- En ungdomlig och pulserande miljö
- Friskvårdsbidrag
- Kollektivavtal
- Campus Jollyroom med fräscha lokaler och gym
Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid 40 timmar per vecka (6 månaders provanställning)
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111
- Vid frågor kontakta: Amanda Vitalis, via amanda.vitalis@jollyroom.se
Tycker du att det mesta i denna annons låter spännande och känner du igen dig i vår kravprofil? Ansök då snarast då vi anställer löpande och kan komma att tillsätta alla tjänster innan sista ansökningsdatum!
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! -> https://svenskaseopriset.se/#winners
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.