OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även en fysisk butik i Stockholm, Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Svensktalande Kundserviceagenter extra
Jollyroom växer och vår teamstarka kundserviceavdelning behöver nu förstärkning på den svenska marknaden för att kunna ge absolut bästa service och överträffa våra kunders förväntningar.
Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du har god kommunikativ förmåga och tillsammans med vårt härliga svenska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder. Du har troligtvis en annan huvudsaklig sysselsättning och vill arbeta cirka 15 timmar per vecka. Under sommar- och julsäsonger finns det möjlighet att jobba mer.
We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Vi tror att du:
- Talar svenska obehindrat, såväl tal som skrift
- Är van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
- Drivs av att hjälpa människor
- Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att löpande möta våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier. Det dagliga arbetet kommer även innefatta reklamationsärenden. Tillsammans med övriga i serviceteamet kommer du också att vara med att arbeta med att utveckla Jollyroom till att bli ledande på service.
Vi på Jollyroom erbjuder dig ett arbete i en entreprenörsdriven verksamhet där utvecklingstakten är hög. Här finns goda karriärmöjligheter i en pulserande miljö.
Information om tjänsten:
- Start: Omgående
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov. Under sommar- och julsäsonger finns möjlighet att jobba mer.
- Arbetstider: måndag-fredag 8–17
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111.
- Vid frågor kontakta: Annett Hanna, Annett.Hanna@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! -> https://svenskaseopriset.se/#winners
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.