Svensktalande kundservicemedarbetare till prisbelönt kundservice

Svensktalande kundservicemedarbetare till prisbelönt kundservice

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal, e-mail och chattar från företagets svenska kunder. Då du dagligen har kontakt med företagets kunder kommer du att fungera som deras ambassadör. Arbetsuppgifterna består i att hjälpa kunder via telefon, mail och chatt med allt från att ge produktinformation om linser, glasögon, solglasögon och dess tillbehör till att informera om företagets erbjudanden och lägga beställningar. Det finns även möjlighet att arbeta med översättningsarbete, sociala medier, projektarbete och annat förändringsarbete. Avdelningen bemannar också ett show room där företaget visar sina produkter.

Hos vår kund utbildas du till en kunskapsnivå inom optik motsvarande optikerassistent, med syftet att kunna hantera alla inkommande ärenden. Du förväntas på ett proffsigt sätt bland annat kunna hantera reklamationer, merförsäljning och ge information om produktnyheter. Viktigast av allt ge den suveräna service som alla deras kunder är värda.

Arbetstiderna är
måndag - torsdag 07:50 - 16:30, 09:20-18:00 eller 11:00-20:00
fredagar 07:50-16:30
söndagar 10:00-18:00 eller 13:30-22:00

Vår kund tillämpar ett rullande schema där alla arbetar alla olika pass under månaden.

Detta är en rekrytering där du kommer att anställas direkt av vår kund.

Din profil
Du tycker om att ha kundkontakt, har ett stort fokus på service och ser försäljning som en naturlig del av god kundservice. Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk. Dina främsta arbetsverktyg är telefon och dator. Tempot i kundservicen kan variera och du är van vid att hantera intensiva perioder likaväl som att ta initiativ till utvecklingsmöjligheter när arbetsbelastningen är lägre.

Du talar och skriver svenska på modersmålsnivå och kan du även danska, norska eller finska är detta mycket meriterande.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Malin Ryholt på telefon 076– 875 11 46 eller malin.ryholt@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Ryholt

Malin Ryholt
08-445 43 44
Malin Ryholt
076-875 11 46
Malin Ryholt
076 875 11 46
Malin Ryholt
08 445 43 44
Pernilla Blennow

Malin Ryholt
0768751146
Malin Ryholt
084454344
Emily Higgins
073 365 68 32
Margareta Meek

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2020
  • Ansök senast: 6 mars 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024