Svensktalande kundsupport för Netflix - Aten, Grekland

Arbetsbeskrivning

Drömmer du dig bort till Greklands vackra miljöer och avslappnade livsstil?
Vill du jobba för ett globalt företag i Aten och sköta deras svenska kundtjänst? Då har vi jobbet för dig.
Våran kund har en halv miljon anställda runt om i Europa och tre olika kontor bara i Greklands huvudstad Athen. De sköter kundservice åt några av världens största varumärken såsom Philips, Apple och Microsoft. Vi söker dig som har erfarenhet av service och att hantera kunder i olika sammanhang, du bör vara självständig och driven till att göra ditt allra bästa varje dag på jobbet. Här får du en grundlig utbildning i produktkunskap, kundtjänst, teknik och fakturahantering de första 4 veckorna. Därefter besvarar du frågor och funderingar från svenska kunder över telefon, epost och chatt.
Att jobba i kundtjänst innebär att du kommer att ha många olika arbetsuppgifter och kundhanteringar varje dag. Det är ett omväxlande jobb där du alltid har en kund att hjälpa eller ett ärende att lösa. Det krävs därför att du är en naturlig problemlösare och har en positiv inställning.
Att bo i Greklands huvudstad är att ha möjligheten till att ta en mini-semester varje helg. Ifrån hamnen i Pireas kan man hoppa på båtar till alla de grekiska öarna och det kostar inte mer än några euro. Båtarna går året om och under lågsäsong är det ännu billigare att upptäcka landet när du har ledigt från jobbet. Grekland har ett väldigt bra klimat med lite regn jämfört med resten av södra Europa. Har du tur så kan det vara 25 grader och sol på julafton! Det är alltså ingen slump att Aten är listad som ett av de populäraste resmålen i Europa.
Det finns härliga restauranger och barer, stora kulturella arenor i världsklass, och en konstkultur av kreativitet och historia.
Arbetstiderna är 40 timmar per vecka.
Måndag-Fredag- Ibland kan helgjobb uppkomma
Skiften varierar mellan kl. 08.00-20.00
Arbetsuppgifter:
Svara på befintliga kunders frågor via samtal, mail eller chatt.
Hantera klagomål och problem med tålamod och empati.
Kunna effektivt lösa kundernas tekniska problem.
Anteckna och dokumentera detaljer från kontakt med kunder och åtgärder som vidtagits.
Vi letar efter kandidater som:
Pratar flytande Svenska och bra Engelska
Har ett intresse för service, och vill utvecklas inom branschen.
Dig som älskar att resa och vill utforska Grekland
Dig som är bra på att kommunicera och ta reda på kunders behov
Vi Erbjuder:
14 fulla utbetalningar av lön om året
Fast lön + bonus
Betald flygbiljett + 2 veckors hotell
Löpande betald utbildning
Sjukförsäkring
Husläkare
Rabatt på restauranger & affärer
Roliga lagaktiviteter både under arbetstid och efter
En fot in i ett välkänt företag där du kan starta din karriär på riktigt
Vill du arbeta inom IT support eller kundtjänst, få ett attraktivt flyttpaket, bo i ett varmt land och skaffa vänner för livet?
Tveka inte, sök jobbet nu!
Du får:
Semester - 21 dagar
Omplacering – Fråga rekryteraren
Provperiod - 3 månader
Startdatum - pågår
Sök jobbet med CV till: info.nras@gmail.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Blomqvist Simon STOCKHOLM
  • 7 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 19 april 2022
  • Ansök senast: 19 augusti 2022

Postadress

Ringvägen 160
STOCKHOLM, 11631

Liknande jobb


28 november 2024

Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024