OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har arbetat med distansförsäljning sedan starten 2008, och nu expanderar vi och söker nya svensktalande medarbetare till vårt team av kundsupport som kommer att arbeta på distans/hemifrån. 🥳
Vad kommer du att arbeta med?
Vi letar för närvarande efter en svensktalande kundtjänst medarbetare som kommer att arbeta på distans på frilansbasis. Arbetstiderna är 9:00 till 17:00 svensk tid (1 timmes lunch) måndag till fredag.
Rollen kräver att du svarar på frågor om kundservice via e-post och inkommande samtal. Det krävs också visst arbete med kundorder och därför krävs kunskaper i Excel-kalkylblad på en grundläggande till mellannivå (vi kommer också att tillhandahålla utbildning här).
Vilka är det vi söker?
Tidigare erfarenhet av kundservice är fördelaktigt men INTE ett krav. Framförallt söker vi mogna individer som vill hitta en stabil roll som de kan trivas och utvecklas med. Även om det alltid kommer att finnas hjälp och coachning till hands är det också viktigt att du är självständig och är bra på att ta ansvar för din egen tid.
Nyckelkompetenser som krävs
Proaktiv och hjälpsam attityd gentemot kollegor och kunder.
Excel kalkylblad - medelgod kunskap.
God nivå skriftlig svenska.
Lön
Fast månadslön på €1850
Om du känner igen dig själv i beskrivningen ovan och vill vara en del av vårt team, skicka in din ansökan idag. Skicka in din ansökan via arbetsbeskrivningen
https://www.linkanordic.com/swedish-speaking-jobs/customer-support-to-work-remotely
Information om linkAnordic
linkAnordic är en gratis jobbportal för svensktalande som vill hitta arbete utomlands. Det är en plats för arbetssökande som vill hitta jobb utomlands och förbättra sin jobbsökning och intervjuer genom användbara tips. Du kan också hitta olika guider som innehåller saker att göra och se i olika städer utomlands samt hjälp med att hitta ett boende utomlands.
Läs mer på https://sv.linkanordic.com