OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person med hög social kompetens som brinner för att ge service i världsklass? Då kanske detta är jobbet för dig!
Som kundtjänstmedarbetare på Vårdväskan arbetar du med kundservice mot den svenska marknaden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att hantera inkommande ärenden via telefon, chatt och e-post.
Att du känner dig trygg med försäljning är ett måste då det också kommer ligga på ditt bord att vara kontaktperson för våra svenska B2B kunder.
Sammanfattningsvis hjälper du oss att leverera service i toppklass och i utbyte ger vi dig ett roligt arbete i en härlig arbetsgrupp där det finns spännande utvecklingsmöjligheter.
Kvalifikationer:
Flytande svenska i tal och skrift
Har god datorvana
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av servicerelaterat yrke
Har tidigare erfarenhet av att jobba i affärssystem
Kunskap i andra nordiska språk än svenska
Om dig:
Du ser helheter och tar hänsyn till det större perspektivet i agerande och beslut. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och ser möjligheterna i förändringar. Du är strukturerad och har en god organisationsförmåga. Du arbetar bra med andra människor i grupp men har inga problem med att slutföra uppgifter på egen hand.
För tjänsten så ser vi gärna att du är initiativrik och har en förmåga att skapa förtroende.
Passar ovan in på dig? Tveka då inte på att skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag
Kontaktpersoner på detta företaget
Produktansvarig Edita Gustavsson