OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och göra Lyrecos kundtjänst till en bra och succe fylld arbetsplats!Då är du den nya kollegan vi söker till Lyrecos Skandinaviska administrativa team på kundtjänst.Kundtjänst består av 35 medarbetare, som är uppdelat i 4 team.Varje team har en specifik roll och du rapporterar direkt till en av våra 4 teamledare/managers.Vår vardag är hektisk - men vi skall också ha det trevligt när vi går till arbetet.Du skall huvudsakligen ta emot sälj samtal och lösa våra administrativa uppgifter som består av, hantering av kundregistret, fakturaproblem, grafiska stämpelorder, returer och efterlysning av varor mm. Din roll är att:  - Ta emot telefonorder och ge support till våra säljare och kunder - Upprätta kundnummer och ändra i kundregistret - Ta emot och registrera returorder - Efterlysa gods/Hantera transportskadat gods - Aktivt hjälpa till att göra kundtjänst till en trevlig arbetsplats Därutöver har du följande egenskaper: - SAP kunskap är inte ett måste, men är en klar fördel Som person är du glad, vänlig och flexibel Vi ställer höga krav på våra anställda, men i gengäld erbjuder vi en anställning i ett piggt och avslappnad arbetsmiljö med trevliga kollegor och goda utvecklingsmöjligheter. : Scan_73_08 Ansökningstiden: så fort som möjligt Svensktalande sökes för anställning till den 1 augusti 2008, eller så fort som möjligt.Samtalen kommer att hållas i Roskilde under juli/augusti.Skriv gärna i din ansökan var du har sett annonsen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Manager Lasse Jansen
+45 23 33 11 56
Head of New Business Claus Skibby
+45 23 33 10 67