Svensktalande Kundtjänstrådgivare - Medicinskt Företag

Svensktalande Kundtjänstrådgivare - Medicinskt Företag

Arbetsbeskrivning

Talar du flytande Svenska? Gillar du att överträffa kundernas förväntningar? Vill du bli en del av ett starkt team på en dynamisk arbetsplats?
Då har vi jobbet för dig!
Om Oss
Till Sitels kontor i Köpenhamn söker vi en kundservicerådgivare som talar flytande svenska för att utföra support för de bästa produkterna inom behandling av diabetes, på uppdrag av vår kund – ett globalt företag som är ledande inom diabeteshälsovårdsindustrin.
På Sitel tror vi på att vår personal är vår viktigaste tillgång, vilket innebär att vi är stolta över att hitta de bästa, mest begåvade och drivna medarbetarna som kommer att bli fantastiska kollegor.
Bland fördelarna med att arbeta med oss är en dynamisk och social miljö med en positiv atmosfär. På Sitel har du många möjligheter att utvecklas och växa – både som person och som anställd.
Jobbsammanfattning
Vi letar efter de allra bästa kundservicetalangerna för att kunna leva upp till våra kunders förväntningar. Att tillhandahålla en förstklassig service kommer alltid att ligga i framkant av vem du är och vad du gör. Om du har en god kommunikationsförmåga och har en bra inställning till arbete i team, kommer vi att lära dig resten!
I detta jobb ska du:
Leverera en utmärkt support och service av de bästa diabeteshälsovårdsprodukterna på marknaden via telefon och e-post till produktanvändare som kontaktar oss med frågor om funktion, hantering av beställningar eller andra förfrågningar.
Vara med och ständigt utveckla samt effektivisera våra projekt och förlopp för att säkerställa nöjda kunder.
Se till att du ständigt följer våra KPI: er när det gäller samtalslängd, servicenivå och servicekvalitet.

Företaget, som du kommer att genomföra arbete på uppdrag av, är en av de största aktörerna på diabeteshälsovårdsmarknaden och du kommer att behöva följa deras principer, standards och fullt leva upp till de moraliska och etiska förväntningar som finns på dig som anställd.
Sortimentet av produkterna är mångsidigt, alltid av utmärkt kvalitet, och resultatet av konstant innovation med målet att hjälpa användare att vara så hälsosamma och leva ett så bra liv som möjligt.
Varför Sitel?
På Sitel erbjuder vi dig:
Konkurrenskraftig månadslön bestående av följande lönekomponenter
Baslön 18.290 DKK
7% Frittvalkonto 1280 DKK
Pensionssystem - Sitel betalar 8% 1463 DKK
Totala lönepaketet är 21.033 DKK
Goda utvecklingsmöjligheter
Utsökt lunch varje dag i vår matsal där Sitel står för halva kostnaden.
5 betalda personliga dagar årligen utöver semestern
En fantastisk arbetsmiljö där vi prioriterar en hel del sociala event som brädspelskväll, grillkvällar och lagevenemang mm.
Möjligheten att arbeta hemifrån om du befinner dig i Danmark

Arbetsplats, Kontakt och Ansökan
Arbetsplatsen är på Sitels kontor i Köpenhamn, Sluseholmen 2-4, våning 3, 2450 Köpenhamn. SV.
Arbetstiderna är måndag till fredag från 08:00-18:00 (37 timmar per vecka).
Vi vill tillsätta tjänsterna så snart som möjligt så tveka inte att ansöka om du känner att denna roll matchar din karaktär och dina ambitioner. Intervjuer sker löpande.
Om du har några frågor gällande jobbet och Sitel som arbetsplats, tveka inte att höra av dig till vår rekryteringsspecialist Helena Fjord på helena.fjord@sitel.com

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sitel
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2022
  • Ansök senast: 28 juli 2022

Postadress

Östra Storgatan 26
GÄVLE, 80302

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024