OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du legitimerad optiker och nyfiken på en karriär i Danmark? Nu har du chansen att jobba på Synoptiks butikssupport på vårt huvudkontor i Herlev, Damnark! ⭐
På Synoptik brinner vi för att hjälpa våra kunder! Synoptiks Butikssupport ger daglig telefonsupport till våra butiker i Danmark och Sverige i form av svar på förfrågningar och frågor ang. våra produkter, kampanjer, IT, processer och mycket mer. Avdelningen består av 5 härliga Synoptikare som alla är stolta över att ge fantastisk kundservice till våra butiker.
Just nu söker vi en optiker som brinner för att göra skillnad genom att hjälpa våra butiker i Sverige och Danmark. Du kommer att arbeta med support både via telefon och mail. Förfrågningar om allt från våra produkter, system och processer till våra danska och svenska säljkampanjer.
Hur ser din vardag ut?
Som en del av Butikssupport blir dina arbetsuppgifter omfattande och vi hjälper alla att få arbetsuppgifterna gjorda på bästa möjliga sätt. Arbetsuppgifterna kommer bland annat vara:
➜ Svara på frågor om produkter, leveranser, priser, fel på beställningar, fel vid produktskapande, problem i butikssystemet, haverier m.m.
➜ Utföra allmänna serviceuppgifter för butiker, inklusive specialvarubeställningar, korrigeringar av butiks- och kundorder samt systemkontroller.
➜ Förbereda, uppdatera och lägga ut information/FAQ på vårt intranät för användning i butikerna samt olika procedurbeskrivningar, riktlinjer, FAQ mm, som används internt på avdelningen
➜ Ta del av – i rollen som superanvändare på butikssystem – i det löpande underhållet och utvecklingen av våra butikssystem, inklusive projektdeltagande, löpande systemtestning, dokumentation, utformning av utbildningsmaterial och undervisning.
➜ Bidra proaktivt med förslag för att förbättra butiks- och kundsupporten samt kundresan både online och i butik.
Våra förväntningar på dig:
Du är utbildad optiker och vill använda dina kunskaper för att hjälpa och svara på våra butikers frågor på bästa sätt. Du är en lagspelare som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och kan arbeta självständigt och systematiskt. Du är flexibel i förhållande till arbetsuppgifter och vill ha ett arbete där dialog och kontakt med butikerna är en stor del av vardagen. Dessutom är det en fördel att:
• Du är redo att lära dig något nytt. Vi ger en grundlig utbildning och hoppas du är redo att bli vass på en massa nya produkter och processer som vi jobbar med på Synoptik
• Du kan "le" i telefonen. Du kommer att ha en bred kontaktyta och kommer att prata med många olika personer under en dag.
• Du är bra på att kommunicera.
• Du är en fena på IT. Du är bekant med användningen av MS Office-paketet - speciellt Excel.
Arbetsplats och tid:
Arbetsplatsen är på Synoptiks huvudkontor i Herlev. Arbetstider: Måndag till torsdag kl 9-17 och fredag kl 8:30-16.
Deltagande i Butikssupports jourupplägg måste förutsättas, t.ex. när våra butiker har inventering, d.v.s. att du kommer att behöva finnas på Synoptiks system 3-4 gånger per år utanför butikernas öppettider. Detta kan göras hemifrån.
Vi erbjuder:
⭐ En spännande arbetsplats där du blir en del av ett dynamiskt team som hjälper och utvecklar varandra varje dag.
⭐ En tjänst där du blir en del av ett erfaret team med gott humör, och där du kan hjälpa till att sätta din prägel
⭐ Ett ansvarsområde där det finns möjlighet att skapa synliga resultat i en marknadsledande och välskött butikskedja
⭐ En välkomnande och informell arbetsmiljö bland duktiga och hjälpsamma kollegor
⭐ Lön som står i proportion till dina kvalifikationer och resultat.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ingrid Tallroth
-
Sara Fornstedt
Kristina Norling
Emma Karlsson
.
Ingrid Tallroth
Sandra Ringström
Conny Svensson
Sim Thoren
Michael Moj
-