OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av företaget:
Företaget är perfekt arbetsgivare för dig som vill utvecklas och skapa en karriär inom ett multinationellt bolag. De utvalda kandidaterna kommer att bli en del av ett roligt, dynamiskt och multinationellt team i soliga Benalmádena, Málaga, Spanien.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
linkAnordic söker just nu svensktalande reserådgivare som kommer att representera ett multinationellt företag inom reseindustrin. Beskriver du dig själv som servicemined och kommunikativ person som brinner för reseindustrin och att hjälpa människor - då kan du vara vår kunds nya medarbetare. Sök redan idag då vi jobbar med löpande urval.
Arbetsuppgifter:
Denna roll är av stor betydelse eftersom du kommer att vara kunders första kontakt när de ringer till oss och du kommer därför att vara ansvarig för att vi ger en kundupplevelse i världsklass.
Projektet är öppet 7 dagar i veckan och teamet kommer att arbeta 8 timmar per dag, 5 dagar per vecka. I den här rollen kommer du att arbeta varierande dagar och kvällar, mellan kl. 07.00 och 23.00.
Dina huvuduppgifter är
-Att svara på e-post, meddelanden och telefonsamtal från B2B-kunder runt om i världen.
-Hjälpa kunder att hitta lösningar för att säkerställa att deras bokningar och ombokningar går så smidigt som möjligt.
Beskrivning av kvalifikationer:
-Du talar och skriver svenska flytande.
-Du både talar och skriver engelska på en mycket god nivå då det är vårt koncernspråk.
-Du har minst två års erfarenhet av att arbeta med ett globalt distributionssystem (GDS), helst Amadeus.
-Du har erfarenhet inom resebranschen.
-Du har kunskap om e-biljetter.
-Du är van att arbeta dagligen med MS Office / Teams.
-Du har en bra kommunikations- och lyssningsförmåga.
-Du är lösningsorienterad.
-Du är positiv och motiverad som person.
Vi erbjuder
-Arbetsplats - Benalmádena, Málaga, Spain.
-Heltid - 39 timmar per vecka.
-Attraktivt lönepaket.
-Vi tar hand om de Covid tester du behöver för din resa.
-Vi hjälper dig med dina resekostnader.
-Betald utbildning.
-Professionella utmaningar och karriärmöjligheter inom kundtjänst.
-En modern och internationell arbetsmiljö.
-Vårt HEALTH program initiativ.
-Spanskt kontrakt med alla förmåner.
-Inskrivning i det spanska sjukförsäkrings systemet (när du är registrerad som boende i Spanien ingår du dessutom automatiskt i landets Covid vaccinerings program).
Skicka ditt uppdaterade Engelska CV till https://www.linkanordic.com/swedish-jobs-abroad-/swedish-speaking-travel-consultant-in-malaga
Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings/bemanningsföretag.