Svensktalande supportpersonal

Svensktalande supportpersonal

Arbetsbeskrivning

Svensktalande supportpersonal med brinnande intresse för kundnöjdhet till one.com i Malmö!
Tycker du om att prata med människor på telefon? Är du snabb på tangenterna och kan chatta och skriva mail med kunder? Är du lösningsfokuserad, inkännande och drivs av att göra kunder nöjda? Sporras du av att hjälpa människor, att ge utmärkt service och att lösa problem? Då har vi rätt tjänst för dig på vårt supportcenter i Malmö! Där hjälper vi kunder via telefon, chatt och epost med deras hostinglösningar, tekniska problem och allt som kan uppkomma för en användare som försöker skapa sig en plats på Internet med hemsida, epost och domän.
På one.com har vi vår kundkontakt som högsta prioritet och arbetar hårt för att alltid ge support och kundtjänst i världsklass, för att försäkra oss om att även I en marknad med hård konkurrens så känner våra kunder att de har allt de behöver och lite till. Och nu behöver vi utöka vårt team med en ny supportagent för den svenska sidan av marknaden till vårt kontor i Glasvasen; precis bredvid Malmö Central.
Detta är en unik möjlighet att vara en del av ett team av både danska och svenska kollegor som tillsammans jobbar mot samma mål; att ge Nordens absolut bästa support och kundservice åt våra kunder. Vi gör ingenting halvdant utan arbetar kontinuerligt på att överträffa oss själva, samtidigt som vi har roligt på jobbet och utvecklas både individuellt och som ett team.


Ansvarsområden och vem vi söker
Vi vill som sagt ge våra kunder en upplevelse i världsklass när de kontaktar ossför support. Det handlar inte bara om att lösa problemet; det handlar om att överträffa kundens förväntningar och förstå värdet av empati, förståelse och personlighet. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så vad du har gjort tidigare är mindre viktigt, det viktigaste för oss är att du har en vilja att lära dig, en väldigt starkt önskan att ge service utöver det vanliga och att du är positiv, öppen och utåtriktad.
Din mest viktiga uppgift blir att ta emot kunder via telefon, chatt och epost för att hjälpa kunder med allehanda tekniska (och ibland mindre tekniska) problem, samt att se till att kunden du talar med har rätt paket, har rätt produkter och inte saknar något från oss.
Så skicka in din ansökan så snart som möjligt ifall du tycker att detta är du:
Kundfokuserad och med en stark önskan att hjälpa till-Grundläggande IT-vana
Utmärkt kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Du kan tala och skriva på engelska (då vi är ett bolag med många nationaliteter och kontor på olika delar i världen sker den mesta interna kommunikationen på engelska)
Positiv och framåt, “glaset är halvfullt”-attityd
Stor villighet att lära
Tålmodig, stresstålig och anpassningsbar vid förändringar
Målinriktad, ”vinnarskalle” och drivs av att slå uppsatta förväntningar
Stor förmåga att ta feedback och coachning för att utvecklas
Ödmjuk
Flexibel och med en förmåga att tänka utanför boxen
Erfarenhet från kundtjänst, support eller försäljning är ett plus men inget krav
Förmåga att göra många saker samtidigt



Vi erbjuder
En heltidstjänst I ett stort företag inom hosting- och domänbranschen som rör sig fort framåt, där du blir en del av ett varmt team som alla arbetar tillsammans för att överträffa förväntningar. Du kommer arbeta I Glasvasen precis vid Malmö Central. Arbetet är förlagt mellan 08-18 (7,5 h per dag) på vardagar. Arbete på helger och röda dagar förekommer.
Fast lön, sjukvårdsförsäkring, lunchdeals, omfattande utbildning med mera.


Startdatum
Vi behöver dig så snart som möjligt, så skicka in din ansökan snarast för intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Emma Lindquist, Nordic Customer Service Manager, på elj@one.com.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: One com Group AB Malmö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2021
  • Ansök senast: 12 maj 2021

Postadress

Carlsgatan 3 2TR
Malmö, 21120

Liknande jobb


2 november 2024