OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lowwi AB driver primärt e-handeln SkalHuset.se, som på kort tid väx väldigt fort, och är idag Sveriges 4:e snabbast växande e-handel. En av de stora anledningarna till vår snabba utveckling är den grymma supporten som våra kunder upplever när de tar kontakt med oss. Nu söker vi en ny stjärna till vårt kundserviceteam som brinner för att kunden ska få bästa möjliga upplevelse och stanna som kund hos oss i framtiden.
Kundkontakten består i att besvara samtal, chatt, mail, Messenger och WhatsApp. En annan stor del av arbetet är att skapa och lägga upp nya produkter, skapa innehåll till hemsidan samt administrativa uppgifter av varierande karaktär. Även behandling av returer ingår i arbetsuppgifterna. Under högsäsong som Black Friday och jul kan även arbete på lagret förekomma.
Vi söker dig som brinner att ger service, gillar att jobba i team, lösa problem, inte är rädd för att ta i där det behövs då vi är ett mindre företag samt är pigg och alert då vi växer väldigt snabbt i en bransch som ständigt utvecklas. Vi har ingen krav på tidigare erfarenhet av liknande arbete, då all utbildning sker på plats. Dock är det meriterande med arbetslivserfarenhet från liknande befattningar men även från butik, handel eller den typ av arbete.
Arbetstiden är vardagar mellan 09.00 - 17.30 med 30 min lunch. Vi tillämpar sex månaders provanställning samt timlön under provanställningen. Fungerar allt övergår anställningen till en tillsvidareanställning med månadslön enligt överenskommelse.
Endast ansökningar via mail då vi ej har tid att ta emot telefonsamtal eller besök.
OBS. Vi är EJ intresserade av kontakt med bemanningsföretag eller liknande. Vänligen respektera detta.