OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu erbjuder vi dig som vill arbeta med försäljning och service möjligheten att representera ett av landets mest framgångsrika företag inom mobiltelefoni och bredband. Företaget har i senaste numret av tidningen Mobil belönats med utmärkelsen Sveriges bästa kundtjänst så vill du arbeta i en verksamhet med vind i seglen så är detta verkligen något för dig. Tjänsten inleds med en gedigen utbildning v35 och innebär därefter att du arbetar med bearbetning av såväl befintliga som nya kunder via inkommande och utgående telefonsamtal. Du utför dina arbetsuppgifter i pc-miljö och har till ditt förfogande ett välutvecklat affärssystem för att självständigt kunna hantera de ärenden du arbetar med. För att vara aktuell för just den här tjänsten är det ett krav att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom någon av branscherna mobiltelefoni eller bredband och kan visa upp dokumenterat goda resultat. Tjänsten kräver även intresse och förståelse för teknik samt god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska i tal såväl som i skrift.Du har avslutad gymnasieutbildning och motiveras av högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål. Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och förutsätter att du tillför din omgivning positiv energi och är engagerad i dina arbetsuppgifter.Inställning och attityd som gör att du är lämplig att arbeta på uppdraget en längre tid är också viktiga förutsättningar. Du har varierande arbetstider (dag/kväll/helg) och bör därför ha körkort och tillgång till egen bil.Detta är dock inget krav om du är bosatt centralt i Kalmar och på annat sätt kan ta dig till och från arbetet. Sista ansökningsdag är 25/6, men välkommen med din ansökan så fort som möjligt eftersom vi tillsätter platserna löpande. Om du blir aktuell för nästa steg i rekryteringsprocessen kontaktar vi dig senast under v27.