OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sverull är en ledande aktör inom industriservice, mekanisk underhåll och produktförsäljning med spetskompetens inom elektromekanik, lager, transmissioner, tätningar och pumpar. Vi erbjuder hela kedjan från analys, projektering och produktleverans till montage, underhåll och reparationer.
För att kunna erbjuda snabb och professionell support är vi verksamma på ett flertal orter i Sverige med lokala serviceverkstäder och lokal lagerhållning - från Malmö i syd till Skellefteå i norr. Allt detta för att säkerställa en så effektiv och driftsäker produktion som möjligt för våra kunder. Vi ser oss som våra kunders utökade arm - en partner för säker drift, där vi förenar specialistkompetens med tekniska lösningar förenat med ett miljö- och energitänk i allt vi gör.
I takt med Sverull Elektrodynamo:s fortsatta utveckling i Lidköping söker vi nu en driven, social och initiativtagande kundsupport. Här erbjuds du en variationsrik och utvecklande tjänst hos ett familjärt och engagerat företag där kunden alltid står i fokus. Kanske är det dig vi söker?
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport tar du hand om företagets butik och servicelager vad gäller försäljning, uppackning av inkommande gods och kontakt med kunder. Vidare har du mail- och telefonkontakt med företagets kunder via deras centrala ordermail tillsammans med övriga kollegor inom kundsupport i Sverige, där du hjälper dem i deras olika ärenden och frågor som främst rör produktförfrågningar, offerter samt beställningar
I tjänsten finns goda möjligheter att bli självständig, där man får frihet att vara kreativ och komma på lösningar. I samband med starten av din anställning kommer du att en introduktion på Sverulls huvudkontor i Jönköping med både utbildning och auskultering med övriga avdelningar inom bolaget. Företagets ambitioner på att fortsätta växa kombinerat med ett brett produktsortiment innebär att det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person!
Din profil
För att passa in i rollen tror vi att du har erfarenheter från till exempel teknisk industri, arbete i butik och/eller erfarenhet av försäljning. Samtliga erfarenheter är endast meriterande och således inget krav, likaså gäller tidigare utbildningar inom motsvarande områden. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. Vidare är du en van systemanvändare och har goda kunskaper inom Office-paketet.
För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper! Som person är du nyfiken, social och serviceinriktad. Du känner dig trygg i att prioritera bland flera olika arbetsuppgifter, kommer med egna initiativ och är driven då rollen på många sätt är väldigt fri och flexibel. Vidare har du ett tydligt affärsintresse samt är lösningsfokuserad.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, där vi tillämpar provanställning på 6 månader.
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med OnePartnerGroup. Vid frågor eller mer information vänligen kontakta ansvarig rekryterare Staffan Arkelöv på 0736-607534.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, därför är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! Då vi inte tar emot ansökan via mail hänvisar vi dig till att söka via annonsen.
Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.
Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksamma på ett 50-tal orter, med ca 2700 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?
Varmt välkommen till www.onepartnergroup.se