Swecon produktsupport i Eskilstuna söker reklamationshanterare

Swecon produktsupport i Eskilstuna söker reklamationshanterare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en spännande organisation som reklamationshanterare? Du kommer att vara en viktigt del i organisationen och ha mycket kontakt med anläggningarna där du hanterar reklamationer. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
I rollen som reklamationshanterare ingår bland annat att:


- Färdigställa reklamationer med underlag från våra anläggningar och servicetekniker.


- Följa upp reklamationsbegäran och bevaka ersättningar.


- Vara behjälplig i inkommande garantifrågor 


- Även andra arbetsuppgifter inom Swecon produktsupport kan förekomma


- Kommunicera med anläggningarna och serviceteknikerna.



Arbetstider
Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har


- Administrativa kunskaper
- God datorvana
- Genuint tekniskt intresse
- Goda kunskaper i engelska
- B-körkort


meriterande 
 - ekonomiskt erfarenhet. 


Vi söker dig som är driven är vill lära dig och utvecklas på arbetsplatsen. Du har god kommunikations förmåga och är strukturerad samt noggrann. Du behöver kunna planera och driva ditt arbete självständigt, men kunna arbeta i team.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2021-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Emma Bergvall, konsultchef, emma.bergvall@randstad.se



Om företaget
Swecon Anläggningsmaskiner AB ägs av Lantmännen och är återförsäljare av Volvo Construction Equipment i Sverige. Sweconkoncernen finns även representerad i de baltiska länderna samt delar av Tyskland. Med ca 600 anställda och 34 serviceplatser i landet kan Swecon erbjuda dig ett komplett sortiment av anläggningsmaskiner, utrustning, reservdelar, service och support. Hos oss kan du också få hjälp med förmånlig finansiering vid köp av en Volvo anläggningsmaskin - allt under ett tak. Swecon Anläggningsmaskiner AB omsätter cirka 4,2 miljarder kr (2018).
Swecon erbjuder interna utbildningar och värnar om individens vidareutveckling.
 
Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Vi ägs av 25 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda och omsätter 45 miljarder kronor på årsbasis. Genom forskning och verksamhet i hela värdekedjan tar vi ansvar från jord till bord. www.lantmannen.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024