Swedavia söker passagerarassistenter till Landvetter Airport!

Arbetsbeskrivning

Vill du bidra till att våra resenärer på Göteborg Landvetter Airport får en trevlig start/avslutning på sin resa? Då är du den vi söker.

Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Swedavia äger, driver och utvecklar ett nätverk av tio svenska flygplatser. De fokuserar mycket på service och tillgänglighet för sina kunder. Det är här du kommer in och agerar som Swedavias ansikte utåt mot resenärerna på flygplatsen. Eftersom din arbetsplats kommer att vara på Landvetter flygplats så kommer du arbeta i en miljö med hög puls och i jobbet möta resenärer som ska ta sig världen runt.

Vad gör en passargerarassistent
Din främsta uppgift är att ge resenärerna med funktionsnedsättning en bra start/avslutning på sin resa från Landvetter flygplats. Du ska på ett välkomnande, tryggt och säkert sätt hjälpa resenärerna till och från flygplanen.

Du kommer att arbeta dag, kväll och natt då flygplatsen har öppet större delen av dygnet. Arbetstiderna kommer att vara förlagda såväl vardagar som helger, årets alla dagar.

Vad krävs av mig för att arbeta som passargerarassistent
•Vi ser att du har arbetat med människor och är van vid att ge service då du i ditt arbete kommer möta resenärer dagligen.
•Du har B-körkort och bil för att kunna ta dig till flygplatsen under tider då kollektivtrafiken inte går.
•Du pratar såväl svenska som engelska möta resenärer från hela världen.

Vilka personliga egenskaper är viktiga
•Du har en förmåga att hantera olika situationer på ett lugnt och metodiskt sätt.
•Du är serviceminded med ett öga för detaljer.
•Du är noggrann i ditt sätt att arbeta då varje ny passagerare ska känna sig trygg och omhändertagen.
•Du tar initiativ och är lösningsorienterad.
•Du är prestigelös och inte rädd för att hjälpa till där det behövs.

Hur söker jag tjänsten?
Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Vad kan ni erbjuda mig?
•Möjligheter att skaffa ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär samt ett värderfullt kontaktnät.
•Du får en personlig konsultchef som du har löpande kontakt med under tiden du är uthyrd till kund.
•Tjänsten innefattar heltid med anställning enligt Unionens kollektivavtal.


Varmt välkommen med din ansökan!

Gilla oss på Facebook!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 17 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 7 juli 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Fältarbetare/Områdesarbetare

Fältarbetare/Områdesarbetare

22 november 2024

Fältassistent

Fältassistent

18 november 2024

Samhällsengagerad trygghetsvärd sökes till Ängelholms kommun

Samhällsengagerad trygghetsvärd sökes till Ängelholms kommun

30 oktober 2024