Swedbank Pay Backoffice PSP söker Customer Advisers

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

Swedbank Pay är en plattform för omnikanal - betalningar. Vårt mål är att hjälpa människor och samhällen att växa genom att tillhandahålla betalningslösningar för alla tillfällen, oavsett kanaler. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betalningslösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland.


Payment Processing Operation består av tre team på ca 30 medarbetare där vi jobbar för effektiva processer inom Backoffice. Vi bevakar betalflöden och ser till att betalningar kommer till och från våra konton på snabbast möjliga sätt.

Vårt uppdrag är att leverera tjänster till våra kunder - genom att arbeta med olika förebyggande åtgärder. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, allt från avtalsändringar, transaktionsförfrågningar och konkurser. Säkerställa att vi minimerar både våra och våra kunders risk för bedrägerier och potentiella förluster.

Förutom flexibla betalningsmetoder är kärnan i Swedbank Pay transparenta och tydliga villkor. Vårt uppdrag är att göra det enkelt att göra affärer var som helst och när som helst. Och vi lever efter våra värderingar, Öppen - enkel - omtänksam

Inom Payment Processing Operations strävar vi efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att lösa mer komplicerade kundärenden och incidenter, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!



Mer om jobbet som Customer Adviser hos Team Backoffice PSP kommer du att arbeta i ett team som består av 5 medarbetare. Du jobbar proaktivt inom teamet för att säkra optimal leverans av våra produkter. Supportera i mer komplexa frågor och större utredningar i våra kundärenden.

Den externa leveransen handlar om att skapa utbetalningar och debiteringar med tillhörande underlag till våra företagskunder. Den interna leveransen består av bokföring till ekonomi, utredning av klientmedelsdifferenser och stödja andra avdelningar inom bolaget med administrativa arbetsuppgifter.

Vi letar efter dig som motiveras av utmaningar, har lätt för att leverera med hög kvalité och vill vara en del av våra kunders upplevelser . Du gillar att arbeta med siffror och behöver vara lösningsorienterad med förståelse och intresse för IT. Tillsammans med temet jobbar du med ständiga förbättringar.

I vårt Team Backoffice behöver vi också vara bra på att kommunicera, arbeta självständigt och i grupp. Trivs med ett högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar. Du kan hantera affärsmässiga relationer och drivs av ett starkt kundfokus och kvalitetstänk.

Vi tror även att de är bra om du:

- Har god datorvana och förmåga att jobba i flera system
- Har en förståelse för ekonomi
- Behärskar det svenska språket mycket väl
- Behärskar det engelska språket väl då det är vårt koncernspråk




Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av Team Backoffice PSP. Du får vara med och utvecklas professionellt inom finansbranschen och i ett team som drivs av att alltid leverera det bästa för våra kunder. En härlig arbetsmiljö med kontor i Visby innerstad. För mig som ledare är transparens viktigt och jag har stor tillit till mina teammedlemmar och att vi alla gör vårt bästa varje dag. Vi erbjuder alla våra medarbetare ett attraktivt förmånspaket med bland annat banktjänster och friskvård.

Vill du gå med i vårt team? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Placeringsort: Visby

Sista ansökningsdag är 2022-05-31. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, Carl Fredrik Matthing +46 70 087 45 12

Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58

SACO: Sofia Enekvist +46 70 27 88 106

Vi värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför i vår verksamhet. För att vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering använder vi oss av anonymisering av CV:n. Vi ber dig även utesluta: namn, ålder, kön och bilder i ditt personliga brev.

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Swedbank Pay är ett affärsområde inom PayEx Sverige AB. Ett helägt dotterbolag till Swedbank AB

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2022
  • Ansök senast: 24 april 2022

Liknande jobb


Arbetsmarknadshandläggare

Arbetsmarknadshandläggare

13 november 2024

Handläggare Rektorsstaben Chalmers

Handläggare Rektorsstaben Chalmers

13 november 2024

11 november 2024

Handläggare signalskydd

Handläggare signalskydd

11 november 2024