OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta hos en attraktiv arbetsgivare med kundmötet i fokus? I denna variationsrika roll ges du möjlighet att utvecklas i din profession och som person samtidigt som du levererar service i världsklass.
Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Swedbanks räkning en Receptionist. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank under sex månader. På uppdraget finns det goda möjligheter att bli förlängd och du kan därför se på det som ett långsiktigt uppdrag.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till filippa.furugren@pn.se
I rollen som receptionist och konferensvärd/värdinna är din huvudsakliga uppgift att underlätta och stötta dina kollegorna att driva bank. Detta genom att hjälpa kollegorna i banken så att deras arbetsdagar och möten blir så friktionsfria och positiva som möjligt!
Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist på Swedbank förväntas du:
• Leverera service som gör skillnad, ge ett positivt första och sista intryck i mötet med Swedbanks gäster och kollegor samt vara ansiktet utåt i huvudkontorets receptioner.
• Underlätta för eventvärd under konferenser genom att ansvara för cateringbeställning, rumsbokning, besöksanmälan, inpassering för gäster, viss teknisk support och städning efter event.
• Hjälpa Swedbanks kollegor och gäster med frågor kring möten och event- från bokning till genomförandet samt teknikstöd.
• Arbeta aktivt med förbättringar i verksamheten och gränsöverskridande inom Facility Operations.
Arbetstiderna är förlagda mellan 07:00-17:30 måndag till fredag och du kommer att rotera mellan Swedbanks två kontor i Stockholm City, Malmskillnadsgatan och Regeringsgatan. I framtiden finns det även möjlighet att arbeta från huvudkontoret i Sundbyberg!
Vi söker dig som:
Älskar att leverera god service av högsta kvalité, är positiv och lösningsfokuserad. Du trivs med att vara fysiskt aktiv då arbetsdagarna innebär mycket rörelse. Vidare är du driven, ansvarstagande och har en vilja att arbeta med förbättringsarbete. Vi ser även att du är flexibel, strukturerad, stresstålig och en stor lagspelare.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift samt innehar en gymnasieexamen. Du har tidigare arbetat i ett liknande yrke inom service och/eller turismsektorn och har god datorvana (Office-paketet) samt erfarenhet av konferensrumsteknik.
START: 7 mars
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Filippa Furugren
Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på filippa.furugren@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner