OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta hos en attraktiv arbetsgivare med kundmötet i fokus? I denna variationsrika roll ges du möjlighet att utvecklas i din profession och som person samtidigt som du levererar service i världsklass. Välkommen med din ansökan då start för rollen är redan 31/10!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Swedbanks räkning en Receptionist & Konferensvärd. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank under sex månader.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till paula.rosen@pn.se
I rollen som receptionist och konferensvärd/värdinna är din huvudsakliga uppgift att underlätta och stötta dina kollegorna att driva bank. Detta genom att hjälpa kollegorna i banken så att deras arbetsdagar och möten blir så friktionsfria och positiva som möjligt!
Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist & konferensvärd på Swedbank förväntas du:
• Leverera service som gör skillnad, ge ett positivt första och sista intryck i mötet med Swedbanks gäster och kollegor samt vara ansiktet utåt i huvudkontorets receptioner.
• Underlätta för eventvärd under konferenser genom att ansvara för cateringbeställning, rumsbokning, besöksanmälan, inpassering för gäster, viss teknisk support
• Hjälpa Swedbanks kollegor och gäster med frågor kring möten och event- från bokning till genomförandet samt teknikstöd.
• Arbeta aktivt med förbättringar i verksamheten och gränsöverskridande inom Facility Operations.
Arbetstiderna är förlagda mellan 07:00-17:30 (Antingen öppnar du eller så stänger du, arbetstid per dag är 8 timmar) måndag till fredag och du kommer att rotera mellan Swedbanks två kontor i Sundbyberg.
Vi söker dig som:
• Tycker om att ge riktigt bra service
• Gillar att vara fysiskt aktiv då arbetsdagarna innebär mycket rörelse.
• Har god datavana (Office-paketet) och erfarenhet av konferensrumsteknik.
• har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• Ha erfarenhet från liknande roll.
Som person tror vi att du är flexibel, strukturerad, ordningsam och en lagspelare.
START: 31/10.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Paula Rosén
Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på paula.rosen@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner