OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av rollen som reserådgivare:
I rollen som reserådgivare ingår det att leverera en högklassig kundservice till alla våra affärsresenärer. Genom att jobba tillsammans som ett team som ständigt vill leverera och med en stor kunskap om resor så vet vi att våra reserådgivare kommer att ge den absolut bästa kundserviceupplevelsen.
Du kommera att jobba i en spännande men utmanande miljö där ditt fokus bygger på att skapa bra kundrelationer där du på ett effektivt sätt sätter prägeln på deras upplevelse genom att ge kreativa och hållbara lösningar.
Du kommer att bli en del av ett skickligt team där du kommer att reportera till din team manager där du kommer få support från våra Excellence Ambassadors.
Webhelp ger dig möjligheten att arbeta hemifrån vartsom helst i Spanien eller så kan du arbeta med oss på något av våra kontor i Benalmadena eller Torrevieja.
Dina huvudsakliga uppgifter:
Som reserådgivare kommer du ge våra kunder konsultation vid resor, aktivt ge en lösning och rekommendationer.
Hantera hela bokningsprocessen från början till slut, via inkommnade telefonsamtal och via mail.
Boka inrikes- samt utrikes affäresresor för flyg, järnväg, hotell med hjälpa av GDS systemet Amadeus.
Leverera på individuell nivå men även på teamnivå mot dem mål som sätts upp.
Aktivt kolla över dina egna resultat med din team manager för att utvecklas.
Hantera ditt jobb med glädje och viljan att utvecklas.
Genom glädje på arbetsplatsen så följer vi Webhelps värderingar och prinicper mot en härlig arbetsmiljö.
Vad letar vi efter:
Dig som vill leverar förstklassig serive.
Flytande i svenska och engelska, båda i tal och skrift.
Erfarneheter av Microsoft Office.
Bra kommunikationsförmåga både i tal och skrift.
Problemlösningsförmåga.
Förmågan att multi-taska och leverera i en bransch med högt tempo.
Förmåga att stötta våra kunder via onlinebokningar på vår hemsida.
Tidigare erfarenheter från resor, Amadeus eller affärsresor är meriterande.
Vad vi erbjuder dig?
Vi hjälper till med de nödvändiga dokumenten för att arbeta i Spanien. Så som NIE-nummer samt ditt Social Security nummer.
Vi erbjuder dig ett relocation package på 500 Euro för din flytt från Sverige till Spanien.
Sedan är vi glada att erbjuda dig en Welcome Bonus på 1500 Euro.
Permanent kontrakt från dag ett.
Varför Webhelp:
Lagarbete är A och O för oss. Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj - en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar.
Vår kultur.
Vi drivs av din nyfikenhet. Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till så att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Vem vet, kanske är det just du som blir en del av vår familj i framtiden.
Start datum: 21 Mars
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Making business more human for the world's most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners' business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of ?1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.