Swedish Customer Advisor - Grekland

Swedish Customer Advisor - Grekland

Arbetsbeskrivning

Att flytta från Sverige till Grekland innebär att dyka in i ett spännande äventyr utomlands med nya möjligheter för att skaffa vänner, utforska Grekland samt få värdefull arbetslivserfarenhet
Med vår kunds relocation package så blir flytten smidig och enkel och det finns även möjlighet att arbeta remote i Grekland. Om detta låter intressant, läs gärna mer om arbetsuppgifterna nedanför och ansök gärna.
Om positionen:
Våra kundtjänst-agenter kommer att besvara inkommande samtal från återförsäljare, handlare och/eller butiksägare som antingen har frågor relaterat till kundjänst-förfrågningar eller tekniska problem relaterade till deras kassasystem.
Förmåner:
Flyttpaket och bonus
Arbeta remote (Men inom Grekland)
Vi söker efter någon med
• Du får gärna ha1 års erfarenhet av kundservice
• God lyssningsförmåga
• Förmåga att leda kunder genom komplexa processer från början till slut
• Självsäker, anpassningsbar och empatisk
• Positiv och flexibel inställning
• Uthållig
• Organiserad och metodiskt tänkande
• Erfarenhet av teknisk support är önskvärt men inte obligatoriskt
• Grundläggande färdigheter i arbete med CRM-verktyg
• Självgående och självsäker i felsökning av grundläggande tekniska problem relaterade till anslutning, system och enheter
• Behärskning av PC-användning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordsabroad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2024
  • Ansök senast: 31 december 2024

Liknande jobb


26 november 2024