OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pratar du svenska och har du känsla för kundsupport? Vill du tillbringa två månader i Nederländerna och arbeta med ett stort internationellt team för att se till att alla som tittar på OS i sommar kan göra det utan problem?
Vill du tillbringa två månader i Nederländerna och arbeta med ett stort internationellt team för att se till att alla som tittar på OS i sommar kan göra det utan problem?
Pratar du svenska och har du känsla för kundsupport?
Arbetsbeskrivning
Du kommer att interagera med våra kunder på en rad frågor. Detta görs främst genom röstkontakter, men kan också relatera till chatt- och e-postinteraktioner (beroende på klient). Du får tydliga avtal och riktlinjer för att hantera frågor / problem och är bra på att använda stödjande informationssystem. På grund av frågan / problemens olika karaktär används manus knappast, inte alls.
Den genomsnittliga hanteringstiden varierar beroende på kontaktförfrågan. CSR fördjupas i våra kunders produkter och processer genom full inbyggd utbildning innan den går live. Genom våra interna system ansvarar CSR för att hålla sig uppdaterad om produktändringar och se till att de ger alla kunder rätt upplösning. Vår L & D-avdelning kommer att stödja att tillhandahålla nödvändiga kunskaper och färdigheter för vidareutbildning / utveckling på arbetsplatsen. CSR följer tydliga kvantitativa och kvalitativa avtal (KPI).
Huvudansvar:
Ta emot och hantera svenska kundförfrågningar via e-post, chatt och sociala medier.
Dessutom för svenska och danska: Begränsat telefonsupport på modersmålet endast under perioden 5/12 juli - 6 augusti, må-fre mellan 8 och 16
Fungerar som ambassadör för Discovery-tjänsten relaterad till sommar-OS i Japan
Insamling och underhåll av kunddata
Förtydligande av kundförfrågningar angående service, prenumeration, betalning och tekniska krav
Arbeta med förfrågningar och kommentarer via Eurosport Social Media-kanaler
Vår idealiska kandidat har:
Flytande att skriva och tala på svenska (flytande på en naturlig nivå.)
Erfarenhet av kundservice, kommunikation eller liknande roller
Bra kunskap om aktuella sociala mediekanaler (Facebook, Twitter, etc.)
Passion för samhällsledning och digital tillhörighet
Utmärkta kommunikations- och interpersonella färdigheter
Engelska kunskaper föredras
Kan arbeta mellan 9-22 (2 olika skift) i allmänhet fram till 31 augusti och även natt 22-6 (premiebetalning gäller) under de olympiska dagarna 22 juli - 8 augusti
Vi erbjuder:
Roligt sommarjobb i en internationell miljö!
Bekvämt arbete hemifrån med all utrustning som skickas till dig i Nederländerna
VIP-åtkomst till Discovery + och Eurosport
Arbeta hemifrån månadsvis internetbidrag 40 € (baserat på heltid)
2 veckors full träning hemifrån för att förbereda dig för jobbet
Premielön för skift timmar enligt nederländska regler
Potentiella möjligheter att fortsätta på andra kampanjer i Majorel efter att ha slutfört uppdrag
Låter det som sommarlov fungerar för dig och dina vänner?