Swedish Speaking Customer Service Representative

Arbetsbeskrivning

Gå med i spelet! - Swedish Customer Service Representative till Tallinn i Estland

Är du redo att ta reda på om att göra spelbranschen till en säker, trevlig och innovativ upplevelse, verkligen är din lekplats? Allt du behöver göra är att passera de 3 spelnivåerna nedan för att ta vinsten! Låt oss ta reda på det? Nu kör vi!

Att jobba i Tallinn
Tallinn, Estlands huvudstad, växer inom IT branschen och företag från hela världen har expanderat dit. I förhållande till Skandinavien är det mycket billigare att leva och bo i Tallinn. I staden finns det bra shopping, uteliv och fin arkitektur!

Nivå 1
Du kommer att vara på uppdrag för att skapa en riktigt säker och ärlig iGaming-upplevelse. För att lyckas är du ansvarig för:
- Ge en hög nivå, säker och professionell kundserviceupplevelse till företagets kunder via e-post och livechatt
- Följa kundtjänstens riktlinjer och rutiner inom tidsramar och på ett professionellt sätt
- Förbättra kunders erfarenhet genom att erbjuda dem personliga erbjudanden och incitament
- Eskalera tekniska och operationella problem till relevanta team, avdelningar och leverantörer
- rapportera misstänkta beteenden enligt AML-processen
- Kommunikation av reklam- och marknadsföringsmaterial
- följa ansvarsfulla spel och spelarskyddsrutiner och processer
- ge feedback om kundupplevelse till ledningen
- administration av kunders konton
Är du säker på att du kommer att lyckas i det uppdraget? Kryssade du av samtliga boxar? Lysande! Låt oss gå in på nivå 2.

Nivå 2
För att lyckas på den här nivån så är den du är det viktigaste. Utöver att vara en nyfiken och intelligent person så är du:
- Du är en sann kundservicesuperstjärna och brinner för att hjälpa människor, lösa problem och utmärkt kommunikationsförmåga är bara en del av ditt DNA;
- Är proaktiv ("agera, inte bara reagera!")
- Har flytande språkkunskaper i både svenska och engelska
- Du är flexibel: att arbeta i skift är en del av livet du är positiv till
- Är en mästare på självdisciplin: du har det personliga initiativet att komma igång och uthållighet att uthärda och se saker igenom till ett framgångsrik färdigställande;
- Ideellt så har du erfarenhet inom iGaming industrin, men det är inte ett måste
Igen; Kryssade du av samtliga boxar? Bra gjort! Då är du nästan färdig! Nu till nivå 3!

Nivå 3
Du har redan fått den uppfattningen att din roll handlar om att arbeta med olika människor. Förutom att hela laget ivrigt väntar på dig, så är det här de människor som du kommer att samarbeta med mest på detta uppdrag:
- Customer Service Team
- Payments and Compliance Team
- Marketing team
- Various external stakeholders
Du skulle helt och hållet välja dem för uppdraget också? grattis! Det ser ut att du har mycket potential att vara en vinnare i det här spelet.
Vad är vinsten?
- Konkurrenskraftig månadslön på upp till 1900 euro brutto (även prestationsbaserade bonusar och belöningar) med ytterligare förmåner, t.ex. årliga hälsorelaterade ersättningar på upp till 450 EUR, reseförsäkring och ett fullt utrustat kök med friska (och lite ohälsosamma men gott) snacks
- Full produktutbildning på 1-2 veckor för att bäst förbereda dig för jobbet och ge allt stöd du behöver
- Professionella utvecklingsmöjligheter och en chans att lära av de bästa inom branschen;
- Göra ett värdefullt bidrag till online underhållningsindustrin inom en snabbväxande, låghierarki och innovationsinriktad organisation.
- Genuint roligt och stödjande multinationellt team (och ja, en hälsosam mängd humor garanteras regelbundet!)

Företaget erbjuder dig:
Vår partner erbjuder dig en mångsidig roll i ett innovativt och expanderande globalt företag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Jobs Worldwide AS
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 5 februari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Postadress

Ovre Slottsgate 15B
None

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024