OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som brinner för att ge utmärkt service? Vill du arbeta för ett bolag i tillväxt? Delar du vår tro på att engagemang, kompetens och samarbete är grundstommen för framgång? Då kan det var precis dig som vi letar efter, som tillsammans med oss vill skapa ett kundbemötande i världsklass inom den växande Alligo koncernen. Tjänsten är på Swedols nya fina butik i Västervik där du har möjlighet att vara med redan från början.
Ditt anställningserbjudande
Du blir en viktig nyckelperson i Alligos fortsatta tillväxtstrategi. Som medarbetare hos oss får du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden. Du omfattas av kollektivavtal och dess förmåner som försäkringar, tjänstepension och semester. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och förmånliga personalpriser i våra butiker.
Våra öppettider är vardagar 06.30-17.00 samt lördagar 10.00-14.00. Du jobbar efter ett rullande schema samt varannan lördag. Tillsättning av tjänsten sker under februari.
Om avdelningen
Här arbetar vi i litet team och värdesätter en god laganda, som stöttar varandra i det dagliga arbetet. Hela tiden med kunden i fokus. Vi arbetar relationsbyggande och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge den extra servicen samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen.
Om tjänsten
I rollen som butiksmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:
• Försäljning och service till kund i butik
• Uppackning och exponering av varor
• Klädtryck efter beställning
• Ansvarig över ett produktområde med ansvar för inventering, beställning samt varuexponering
• Registrera kundernas köp i kassan samt ta betalt eller fakturera
Om dig
Alligos värdegrund vilar tungt på tre nyckelord – Engagemang, Kompetens och Samarbete. Dessa värdeord är styrande i våra beslut, vår kommunikation och våra dagliga handlingar. Viktiga ord som vi vill skall lysa igenom hos alla våra medarbetare.
För att vi skall trivas ihop ser vi att du är en person som brinner för att ge en utmärkt service. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad, kommunikativ samt en lagspelare med hög stressnivå.
Utöver din personliga profil behöver du följande:
• Utbildning på gymnasial nivå
• Förstå, tala och skriva god svenska
• Tidigare erfarenhet av service
• Erfarenhet av försäljning B2B är meriterande
Om din Ansökan:
Vänta inte med din ansökan, med personligt brev och CV då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag.
Vi tillämpar bakgrundskontroller på samtliga slutkandidater.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Retail Staffing.
Sista ansökningsdag: 31/1
Start: Februari
Omfattning: 100% (Vi tillämpar 6 månaders provanställning)
Alligo tror på mervärdet av mångfald och välkomnar därför sökanden med olika bakgrund.
Alligo är en ledande aktör inom arbetskläder, personligt skydd, verktyg och förnödenheter i Norden. Verksamheten bildades 2020, genom sammanslagningen av Swedol och TOOLS och tog 2021 namnet Alligo och är idag börsnoterade på Nasdaq Stockholmsbörsen.
Tillsammans riktar vi oss i första hand till företagskunder inom industri- och byggsektorn samt offentlig verksamhet.
Vår mission; ”Vi får företag att fungera”
Grundades: 2020
Medarbetare: 2500
Omsättning: 9,5 Mdkr
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruiter Maria Johansson
0706067646
Recruiter Jakob Hemvik
0707949950
Retail Staffing Recruiter Julia Stranne
0723-289707
Retail Store Recruiter Daniel Gustafsson
0739177959
VD/Retail Staffing Manager Ulrika Mikkelsen
0767-774138
VD/Senior Executive Recruiter Olle Mikkelsen
0703-374405
Retail Store Recruiter Daniel Gustafsson
0739177959
Recruiter Malin Karlsson
0705 - 08 43 40