SYKES i Sveg erbjuder både distansarbete och på vårt kontor!

SYKES i Sveg erbjuder både distansarbete och på vårt kontor!

Arbetsbeskrivning

Du kan nu jobba i vår kundtjänst för telefon eller chatt, både på distans och från vårt center mitt i Härliga Härjedalen!
Chatt- och telefonkundtjänsten är två olika avdelningar och vi söker just nu medarbetare till båda avdelningarna. Arbetsuppgifterna är likvärdiga och frågor du kommer att besvara från SAS kunder handlar om allt från bagagefrågor till resebokningar.
Du inleder din anställning med 4 veckors betald utbildning. Efter avslutad utbildning får du med stöd av våra duktiga tränare och mentorer besvara dina första kundsamtal. Utöver tränare och mentorer har du dina arbetskamrater som med sin erfarenhet och kunskap gärna hjälper dig.
Under rådande pandemisituation finns möjlighet till distansarbete men den möjligheten kommer att vara begränsad fram tills Covid-situationen stabiliserats och vår verksamhet återgår till att bedrivas från centret i Sveg. När det sker har du möjlighet att ansluta till vårt team på plats i Sveg.
SYKES erbjuder
För dig som vill flytta till Sveg, Härjedalen, erbjuder SYKES dig ett startbidrag/flyttbidrag som motsvara din första månadshyra.
Behöver du hjälp att hitta boende kan vi hjälpa dig med tips om vart du ska vända dig. Vi har bra kontakter med både privata och kommunala hyresvärdar, flera av dessa erbjuder nya hyresgäster förmånliga rabatter på hyran under de första månaderna upp till de första 12 månaderna.
Att bo och arbeta i Härjedalen
Att jobba och bo i Härjedalen ger dig möjlighet att ta del av vårt fina landskap med allt vad det innebär. Vintertid har du nära till välkända alpina anläggningar, välpreparerade längdspår och allt annat som ett snösäkert landskap kan erbjuda. Sommartid bjuder Härjedalen på fiske i världsklass, MTB cykling både på led och downhill eller ta en dagstur till toppen av Sonfjället, varför inte avsluta dagen med ett bad i Ljusnan.
SYKES erbjuder dig möjligheten till att kombinera arbete i en trevlig och utvecklande miljö. Som boende i Sveg har du sällan längre än 15 minuter till arbete vilket innebär att du istället för att tillbringa tid med att pendla långa sträckor till arbete har möjlighet att få mer kvalitetstid efter avslutat arbetspass.
Som anställd på SYKES och boende i Härjedalen har du bland annat rabatt på lokala gym, restauranger, skoteruthyrning samt säsongskort på Skistars anläggningar i Vemdalen och Björnrike.
Vill du veta mer
Kontakta oss på HR avdelningen på SYKES Sveg om du är intresserad av att veta mer om vad SYKES och Härjedalen kan erbjuda dig eller skicka in din ansökan redan idag.
Vi behöver din ansökan så snart som möjlig dock senast den 13 maj.
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt reseteam med start den 24 maj!
Arbetstider
Du är schemalagd att jobba 40 timmar i veckan. Arbetstiden kommer att vara förlagd både på veckodagar och helger. Kundtjänstens öppettider är vardagar 07:00-19:00, lördagar 09:00-17:00 & söndagar 09:00-18:00.
Vilka är vi på SYKES globalt och lokalt?
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 60 000 anställda hjälper vi 2000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen. Vår företagskultur genomsyras av våra värdeord:
We help people, one caring interaction at a time.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2021
  • Ansök senast: 13 maj 2021

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024