SYKES i Sveg söker kundservicemedarbetare till vårt Zalando team.

SYKES i Sveg söker kundservicemedarbetare till vårt Zalando team.

Arbetsbeskrivning

SYKES Söker svensktalande kundservicemedarbetare till vårt Zalando team i Sveg.

Är du intresserad av mode och e-handel?
Vill du arbeta med högkvalitativ kundservice?
Behärskar du Svenska I tal och skrift?
Då är du den person som vi söker.

Om jobbet
Du kommer I denna tjänst bli anställd som kundservicemedarbetare och hantera inkommande frågor via telefon, mail och chatt angående Zalandos produkter. Normala frågor från kunder är exempelvis faktura-, reklamations- och beställningsfrågor. Ditt mål är att lösa kundens problem och ge en sådan hög kundservice som möjligt.
Försäljning kommer inte att vara en av arbetsuppgifterna.

Vi erbjuder dig:
Bra företagskultur och en stark känsla av gemenskap
Fast månadslön
Möjlighet till bonus
Bra utvecklingsmöjligheter, professionellt och personligt
Specialerbjudanden på Zalandos sortiment
Del i ett nytt spännande team
Möjlighet till flyttbidrag eller hyresbidrag
Anställning med start 15 mars


Vi söker dig som:
För att passa i denna roll behöver du ha goda datorkunskaper och gymnasieexamen. Vidare kan du uttrycka dig obehindrat både i tal och skrift på svenska, samt har en god engelsk förmåga i tal och skrift då dessa språk används dagligen i arbetet. Vi ser det som fördelaktigt om du har tidigare erfarenhet av kundservice, men vi rekommenderar att du söker även om du inte har det.

Arbetstider:
Öppettider är för närvarande vardagar 08:00-20:00, helger 09:00-18:00.
Total arbetstid / vecka är 40 timmar.

Sista ansökningsdag: 7 mars.
Vi kommer att genomföra intervjuer var efter vi får in ansökningar till tjänsten.

Vilka är vi på SYKES globalt och lokalt?
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 60 000 anställda hjälper vi 2000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen. Vår företagskultur genomsyras av våra värdeord:
We help people, one caring interaction at a time.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2021
  • Ansök senast: 7 mars 2021

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024