OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SYKES Enterprises Inc.är en global leverantör av kundservicelösingar inom business process outsourcing (BPO) med mer än 51.000 anställda.SYKES Datasvar Support AB som är ett helägt dotterbolag har varit etablerat i Norden sedan 1995.På vårt Call Center i Sveg arbetar idag 250 personer med att hjälpa kunder från hela Norden.Vi expanderar och söker Dig som vill vara med hjälpa människor till rätt destination.Arbetsuppgifterna består i huvudsak av biljettförsäljning till kunder som vill resa såväl inrikes som inom Europa.Försäljningen sker via inkommande samtal och mail från vår klients kunder. Bland arbetsuppgifterna kan också nämnas problemlösning där det bland annat kan handla om att hjälpa kunder med onlinebokningar och om att göra ombokningar.Som person tycker Du om att ge service och hjälpa kunder via telefon.Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo.Vidare är du van med att jobba med dator och du skriver samt pratar obehindrat både svenska och engelska. Innan supporten startar upp så är det en utbildningsperiod på sju veckor. Efter avslutad utbildningsperiod kommer arbetstiderna schemaläggas vardagar och helger 07.00 - 22.00.Då vi i dag är övervägande män på arbetsplatsen så ser vi gärna kvinnliga sökande till tjänsten.Företaget jobbar för att vara en arbetsplats utan alkohol och droger, med anledning av detta så är det obligatoriskt med drogtest vid anställning.