OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SYKES Enterprises Inc.är en global leverantör av kundservicelösingar inom business process outsourcing (BPO) med mer än 51.000 anställda.SYKES Datasvar Support AB som är ett helägt dotterbolag har varit etablerat i Norden sedan 1995.På vårt Call Center i Sveg arbetar idag 220 personer med att hjälpa kunder från hela Norden.Vi startar nu upp en ny avdelning som ska hantera allehanda reserelaterade frågor och söker Dig som vill vara med hjälpa människor till rätt destination.Arbetsuppgifterna består i huvudsak av biljettförsäljning till kunder som vill resa såväl inrikes som inom Europa.Försäljningen sker via inkommande samtal och mail från vår klients kunder. Bland arbetsuppgifterna kan också nämnas problemlösning där det bland annat kan handla om att hjälpa kunder med onlinebokningar och om att göra ombokningar.Som person tycker Du om att ge service och hjälpa kunder via telefon.Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo.Vidare är du van med att jobba med dator och du skriver samt pratar obehindrat både svenska och engelska. Innan supporten startar upp så är det en utbildningsperiod på sju veckor. Arbetstiderna är från starten vardagar 08.00 - 20.00, dessa kan senare komma att ändras till att bli såväl längre som att innefatta veckans alla dagar.Då supporten är i ett uppstartskede så kommer längre ledigheter ej att vara möjliga innan senare delen av hösten. Då vi i dag är övervägande män på arbetsplatsen så ser vi gärna kvinnliga sökande till tjänsten.Företaget jobbar för att vara en arbetsplats utan alkohol och droger, med anledning av detta så är det obligatoriskt med drogtest vid anställning.