Synsam söker 2st erfarna Team Leaders/Customer Service Managers

Arbetsbeskrivning

Vill du vara delaktig i en verksamhetsuppbyggnad hos en av Europas ledande aktör inom optikbranschen? Vill du använda din kompetens samt expertis för att skapa något nytt och eget inom ett stabilt och väletablerat företag? Ta då chansen och sök tjänsten som Team Leader/Customer Service Manager hos Synsam!

Befattningsbeskrivning: 
Customer Service Manager ansvarar för den dagliga verksamheten i kundservicen. Hen leder en kultur av delaktighet och kompetens där alla i teamet har god kunskap i vad kundservice innebär för organisationen och dess kunder. Rollen ansvarar för att kvalitetssäkra verksamheten, säkerställa att feedback från kunder, samarbetspartners och olika delar av organisationen dokumenteras och förvaltas internt. CS Managern identifierar kompetens- och rutinbrister samt säkrar dessa i nära samarbete med kundservicechef. Managern följer även upp sina medarbetarens prestationer och ser till att medarbetarna har de verktyg och den kompetens samt engagemang som krävs för att arbeta på organisationens kundservice. 

Dagliga arbetsuppgifter:  Leda och fördela arbetet inom teamet
Besvara frågor, coacha medarbetarna och följa upp resultat
Vara kontaktpunkt mot kundservicechefen
Säkerställer att metoder och arbetssätt är fullt implementerade och efterlevs
Säkra att alla rutiner dokumenteras och hålls uppdaterade
Sträva mot ständig kvalitet, utveckling och förbättring av verksamheten
Bidrar till en kultur som premierar affärsmannaskap, delaktighet och nytänkande samt att kunden prioriteras
Säkra att nya medarbetare får tillgång till alla system. 
Anställningsförmåner: Friskvårdsbidrag
Nybyggda, moderna och ljusa arbetsplatser
Förmånliga medlemsskapspriser på närliggande gym
Lönebonus
Generösa rabatter på interna produkter.
Extra semesterdagar
Placeringsort: Östersund.

Anställning, omfattning och arbetstider:
Tillsvidareanställning med applicering av provanställning, heltid och dagtid. 

Tillträde och lön:
Efter överenskommelse.

Övrig information:
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup Jämtland. Sista ansökningsdag är 2023-03-07 och du ansöker via OnePartnerGroups hemsida: www.onepartnergroup.se. Urvalsarbetet kommer att ske löpande och vi rekommenderar därmed att du skickar in din ansökan snarast möjligt. Rekryteringen genomförs av OnePartnerGroup Jämtland och anställning sker direkt hos kund. 

För frågor om tjänsten kontakta:
Pontus Andersson, pontus.andersson@onepartnergroup.se, 063-19 43 34.
Elias Duvdal, elias.duvdal@onepartnergroup.se, 063-19 43 32.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Synsam Group
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2023
  • Ansök senast: 7 mars 2023

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024