OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starka tillsammans - Bli en av oss . Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.
Funktionen Customer Operations utgörs av 300 medarbetare fördelat på 19 team där vi dagligen arbetar för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.
Vårt uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.
Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - då är du rätt för oss!
Som System Administrator hos oss kommer du att arbeta i en grupp om 4 kollegor med fokus på våra stödsystem. Vi supporterar hela organisationen med lösningar kopplat till telefoni, ärendehantering, bemanning och uppföljning/analys. Du är en del av ett större sammanhang där vi inom teamet även arbetar med verksamhetsutveckling.
Vi letar efter dig som har förmåga att se helheten, som kan bryta ner helheten i detaljer och som vill vara med och utveckla vår ärendehantering så att vi möter regelkrav och kundens behov.
För att lyckas i rollen så behöver du vara tekniskt intresserad, ha förmågan att sätta dig in i och förstå kundens behov samt utifrån kundens behov konfigurera och utveckla lösningar.
I vårt team behöver vi dig som är noggrann, analytisk och som tycker om att ta ansvar.
Några av dina dagliga arbetsuppgifter är:
- Administration, konfigurering och utveckling av vår plattform för ärendehantering
- Supportera organisationen och ge råd i olika systemfrågor
- Genomföra analys och kravinsamling utifrån kundens behov
- Ta fram beslutsunderlag och businesscase
- Skapa och uppdatera rutiner
- Utbilda användare
Vi tror att det är bra om du har:
- God dokumentationsförmåga
- En stark känsla för service
- Logiskt och lösningsorienterat arbetssätt
- God kunskap i engelska språket, både tal och skrift
- Erfarenhet av programmering i Python (eller motsvarande)
Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor i en kreativ miljö får du vara en del av ett team som arbetar med stort fokus på verksamhetsutveckling. Här ges du utrymme att tänka nytt, att få ansvar och frihet inom givna ramar. Vi erbjuder flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta viss tid på distans.
Vill du bli vår nya kollega? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Placeringsort: Stockholm eller Visby
Sista ansökningsdag är 2021-08-15. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer kan ske löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, Ingrid Hagström Hägglund på telefon 070-3232099.
Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84
PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.
Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.