System Consultant / IT / servicedesk / support

System Consultant / IT / servicedesk / support

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat med service och har ett brinnande intresse för IT? Vi söker för kunds räkning tre nya nyfikna och glada kollegor som vill fortsätta utvecklas inom IT och support.

Dina arbetsuppgifter
Som System Consultant arbetar du med support, drift och förvaltning av leveransen till kund. I din roll ansvarar du för att upprätthålla teknisk kompetens och ha god förståelse för kundernas verksamheter. Du bidrar till utveckling av leveransen och strävar efter hög kundnöjdhet.
I ditt arbete arbetar du bland annat med:
Hantering av ärenden på applikationsnivå, uppgraderingar, patchningar m.m.
Contact Center system (Genesys)
Databasmiljöer (Microsoft SQL-server)
Nätverk i samband med Contact Center implementationer
Utvecklingsgränssnitt
Du kommer vara en del av affärsområdet Customer Experience som består av ca 40 personer och finns runt om i Sverige, Norge, Spanien och Holland. Som System Consultant ingår du i teamet Support & Operations med ca. 15 personer. Du samarbetar även med projektledare, leveransansvariga, säljspecialister, implementationstekniker och utvecklare inom CX. Du sitter i fräscha lokaler i Stockholm, Liljeholmen.


Din profil
Vi söker dig som är i början av din IT-karriär och vill fortsätta utvecklas inom IT tillsammans med ett härligt och tekniskt skickligt team. Vi ser att du har en bakgrund inom till exempel IT-support eller annan servicefunktion och vill ta ditt nästa steg.
Du är en serviceminded och lösningsorienterad person med stort intresse för IT och tekniska lösningar. Du är ansvarsfull, pålitlig och ödmjuk. Du är även en lagspelare som trivs att samarbeta med andra, dela kompetens och utmana för att ständigt utveckla vår leverans inom CX. Du trivs att arbeta i en miljö präglad av stort kundfokus och frihet under ansvar. Du har goda svenska och engelska språkkunskaper, i såväl tal som skrift.
I denna roll har du möjlighet att arbeta med några av marknadens främsta IT-experter och mjukvaruleverantörer för att driva den tekniska utvecklingen framåt. Du får utveckla din kompetens inom ledande teknologi, plattformslösningar och tjänster. Vill du vara med och leverera marknadens bästa service?



Övrig information
Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande.
Bakgrundskontroller ingår som en del av rekryteringsprocessen.
Placeringsort: Liljeholmen, Stockholm
Start: Snarast möjligt
Lön: Enligt ök.


Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024