System- och förvaltningsledare för webb & e-handel - Mio

Arbetsbeskrivning

Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja för möbler och heminredning som i över 50 år har levererat inredningslösningar för hemmet. Vi finns med butiker på över 70 platser i Sverige samt på nätet med e-handel. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån Mios koncept och den lokala marknadens behov. Grunden är en stark och positiv entreprenörskultur.

Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag skapar vi bra prestationer tillsammans med våra butiker. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats. Vi är ett modernt detaljhandelsföretag som med vårt starka kunderbjudande slagit branschen 8 år i rad. Vill du vara med och vinna matchen 2017?

www.mio.se

Mio fortsätter sin positiva utveckling och för att möta våra kunders behov så satsar vi nu på att utveckla vår webb och vår e-handel. Vi söker en medarbetare som vill leda arbetet med vidareutveckling och förvaltning av vår webb och e-handelsplattform. Rollen innebär att koordinera arbetet med systemutveckling, samordna infrastruktur för systemutveckling och applikationsdrift och ansvar för etablering och underhåll av hjälpverktyg för utvecklingsarbetet. I det dagliga arbetet leder du två webbutvecklare.

Vi söker dig som har arbetat några år i liknande arbetsuppgifter. Du har en förmåga att förstå och översätta affärsbehov till tekniska lösningar och har en förmåga att se slutprodukten ur ett kundperspektiv. Du är bekväm med olika programmeringsspråk, mjukvaror och ramverk och du har en förmåga att självständigt driva tekniska frågor.

Du har ett strukturerat arbetssätt, ett gott omdöme och en god förmåga att prioritera arbetsuppgifter. Du har en väl utvecklad förmåga att samarbeta och coacha andra. Som person är du prestigelös och initiativrik. För rätt person finns bra utvecklingsmöjligheter och du blir en viktig spelare i vårt lag. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Tibro.

VEM AB är specialiserade på rekrytering och interimslösningar av ledande befattningar och kvalificerade specialister. För tjänsten tillämpas löpande urval och vi önskar din ansökan via vår hemsida www.vem.se senast den 26 feb. För mer information kontakta Ingemar Andersson eller Martin Gerhardsson på 036-570 11 80.

Kontaktpersoner på detta företaget

LiseLottRoman, VEM AB
036-570 11 83
AnetteBeckman, VEM AB
036-570 11 82

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VEM Rekrytering Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • *
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 6 februari 2017

Besöksadress

Gjuterigatan 20
None

Postadress

Gjuterigatan 20
Jönköping, 55318

Liknande jobb


27 november 2024

Systemansvarig

Systemansvarig

25 november 2024