OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Adecco i Örebro söker nu för kunds räkning en systemadministratör på deltid. Om uppdraget: Vi söker en systemadministratör till en av våra kunder i Örebro.Uppdraget är på 50% och vi ser helst att du jobbar 5 dagar i veckan, 4 timmar/dag.Uppdraget startar den 1 augusti. Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består främst av inregistrering och kontroll av konsumentpriser i företagets egna affärssystem samt systemunderhåll. Kravprofil: Vi söker dig med gymnasiekompetens/inriktning ekonomi, förståelse för priser och marginaler samt en god administrativ förmåga. Vi erbjuder: Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Adecco prioriterar god hälsa hos våra medarbetare och erbjuder därför friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.Intresserad?Välkommen med din ansökan så snart som möjligt.Vi tar emot ansökningar via vår CV-databas. Du ansöker till tjänsten genom att registrera ditt CV via www.adecco.se Välkommen med din ansökan!