OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta inom Customer Service Center, vilket innebär att du kommer att ta hand om kundtjänst och växelsamtal för ISS interna och externa kunder.
Kundtjänst: I första hand kommer du att registrera ärenden i olika system, flytta data från ett system till ett annat, du kommer även besvara felanmälningar per telefon och mail samt registrera dessa i våra verksamhetssystem. Du kommer att få lära dig att förstå våra kunders utmaningar samt lära dig generella avtalsregler utifrån den kund som ringer och lägger ärende till oss. För tjänsten innebär det också att du ska agera support för de ärenden som kan avhjälpas per telefon. Du kommer att hjälpa till med uppdatering i olika verksamhetssystem. Eftersom ISS Customer Service Center hanterar flera olika avtal och kunder kan även andra kundtjänstavtal och arbetsuppgifter relaterad till dessa komma att hanteras.
Växeltjänst: Innebär att ta emot samtal och vidarekoppla dessa enligt de direktiv som vi fått från våra kunder. Arbetet inkluderar att ta emot bokningar och beställningar per telefon som skall vidare till kunden. Vi levererar alltid service med ett leende på läpparna!
Egenskaper och personlighet
Oväntade situationer kan uppstå vilket medför att du måste kunna fatta egna beslut/initiativ inom ramarna för verksamheten. Du ska trivas med att jobba i pressade situationer, artig i telefon, tålmodig, service benägen, bra telefonröst och välartikulerad. Du ska sätta kunden främst och alltid ha i åtanke att ge en service som du själv hade velat ha om du var kund hos oss.
Kvalifikationer
• Serviceinriktad och ansvarstagande.
• Mycket god kommunikativ förmåga.
• Mycket god Svenska och Engelska i tal och skrift.
• Övriga språk i tal och skrift ser vi som ett plus.
• Positiv och självgående.
• Allmän datorvana.
• Erfarenhet inom fastighetsbranschen är meriterande.
• Erfarenhet som telefonist eller liknande är meriterande.
• Lägst gymnasieutbildning.
Du besitter förmåga att hantera inkommande samtal på ett professionellt och trevligt sätt!
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Intervjuer sker löpande och tjänsten, som är tidsbegränsad till 3-6 månader med möjlighet till förlängning, kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Placering: Du kommer att sitta på vårt kontor i Malmö.
Arbetstider: Varierande enligt schema. Vi har öppet mellan 07.00 – 18.00.
Välkommen med personligt brev samt CV dock senast 2023-12-11!
Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterande chef Lina Labé på mailadressen lina.labe@se.issworld.com
Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida https://www.se.issworld.com/jobba-hos-oss/lediga-tjanster se våra lediga jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.