OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en systemadministratör/utvecklare med kompetens i verktyget Service Manager 9 till ITSM verktygsstöd. Systemadministratör/utvecklare ska förvalta verktyg och dess konfigurationer så att vidareutveckling och förvaltningsplaner är i fas med livscykel, budget och tekniska krav. Du kommer utföra/samordna anpassning av verktyget för att motsvara krav i enlighet med kundens standard och du agerar som linjearkitekt för verktyget dvs produkt expert.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- 10 års erfarenhet av systemadministration och systemutveckling
- ITIL-certifiering
- Microfokus AIS - Service Manager v9 certifiering
- Erfarenhet av arbete med Microfokus SM9
- Erfarenhet av arbete med Connect IT
- Erfarenhet av arbete med HTML 5
- Erfarenhet av arbete med ITIL
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Dokumenterad kompetens av arbete med integrationsmodeller tekniska komponenter
- Arbetat med behörighetsstyrning via mandanten
- Erfarenhet av Javascripting
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström