Systemadministratör och 2nd linesupport till kund i Södertälje

Systemadministratör och 2nd linesupport till kund i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Är du en självständig, kommunikativ och teknisk person  med god problemlösningsförmåga - då kan det här vara tjänsten för dig! Nu söker vår  kund dig som vill jobba på en hybrid arbetsplats som  systemadministratör. Ansök idag! 🫵
Om rollen:

Du kommer att arbeta som systemadministratör och 2nd linesupport för tidrapporteringssystemet ProMark som används av 20 000 anställda hos vår kund i Sverige.

Arbetsuppgifter:

• Lösa inkommande ärendet till supporten (2nd line)

• Genomföra aktiviteter enligt definierat körschema (e.g. kontroller)

• Övervaka och hantera felloggar för tidssystemet

• Delta i testning av ny funktionalitet i systemet

• Aktivt delta i förbättringsarbete

 

För att passa i tjänsten ser vi att du har:

Högskoleutbildning alternativt relevant YH-utbildning

God generell teknisk kompetens/förståelse

God förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ

Erfarenhet från systemadministration i tidssystem/lönesystem/HR system och/eller erfarenhet av teknisk support

Flytande kunskaper i både svenska och engelska


 

Välkommen med din ansökan!

Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på julia.sundquist@edzagroup.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2024
  • Ansök senast: 27 juni 2024

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024