OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
vid socialkontoret, administrativa utvecklingsenheten Socialkontorets administrativa utvecklingsenhet leder och utvecklar socialkontorets ekonomi- och verksamhetsstyrning.En viktig uppgift är också att utveckla och implementera effektiva IT-stöd för förvaltningens olika verksamheter.Arbetsuppgifter: Du ingår i enhetens systemutvecklingsgrupp och ska vara ett administrativt stöd för enhetens systemutvecklare.Systemadministratören kan bli inblandad i samtliga arbetsuppgifter på enheten.Kvalifikationer: Lämplig högskoleutbildning, till exempel systemvetar- eller vård- och omsorgsutbildning.Erfarenhet och intresse av systemadministration/utveckling.Du kan arbeta både självständigt och i grupp, är tydlig i ditt sätt att kommunicera och har en personlighet som präglas av uthållighet och drivkraft.God samarbetsförmåga.Kunskaper om verksamhetssystem är meriterande, gärna inom det sociala området.Välkommen med ansökan ifylld med referensnummer och meritförteckning till Skellefteå kommun, Kommunledningskontoret, Personalavdelningen, 931 85 Skellefteå.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hans Andersson, förvaltningschef
0910-73 50 00
Lena Andersson, Lönechef
0910-73 50 00
Gun Ågren, Vision
0910-73 50 00
Chef personalsupport Birgitta Holmström
0910 - 73 50 00
Enhetschef Anna Cohen Wikström
0910-73 50 00