OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med Contact Center lösningar? Då är du Systemadministratören Resurs Bank söker!
Om tjänsten
Till Resurs söker vi dig som vill arbeta som Systemadministratör och gillar att jobba i en snabbrörlig miljö. Du kommer att ha en supporterande roll till den operativa verksamheten där ditt ansvar ligger på den tekniska funktionaliteten i telefoniplattformen Telia ACE. Andra system som du kommer arbeta i är Nexidia Interaction Analytics och WFM Teleopti.
Ditt närmaste team består av två kollegor med likartade arbetsuppgifter och ni ingår i ett större team med 10 kollegor som alla innehar olika stödfunktioner till verksamheten.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Förvalta, utveckla och konfigurera IVR med utgångpunkt i verksamhetens behov
• Förvalta och utveckla applikationer för Chatt, Chatbot, e-mail och verktyg som Speech Analytics och Quality Management
• Ta fram rapporter för att skapa insikter eller underlätta beslutsfattande
• Förvalta och utveckla applikationer för planering och schemaläggning (WFM Teleopti)
• Systemägaransvar för de verksamhetsnära stödsystemen
• Internsupport och användarutbildning av systemen
• Samarbete med IT-avdelningen som ansvarar för den underliggande tekniken
• Arbeta med ständiga förbättringar i våra processer
• Följa upp incidenter
Vem är du?
Det är ett krav att du har minst två års arbetslivserfarenhet av att arbetat med kundserviceverktyg och du har koll på de vanligaste KPI:erna inom Kundservice. Vidare är det meriterande om du har kunskap inom SQL, Nexidia Interaction Analytics och WFM Teleopti.
Du talar och skriver i svenska samt engelska obehindrat.
För att passa in i rollen ser vi att du som person är kommunikativ, prestigelös, pedagogisk och lösningsorienterad.
Om verksamheten
Customer Service på Resurs är verksam i alla nordiska länder och ca 220 handläggare servar våra kunder med frågor via telefon, chatt och säkra meddelanden samt hanterar administrativa arbetsuppgifter i backoffice. Huvudkontoret ligger i Helsingborg och det är där den största verksamheten finns.
Som arbetsgivare arbetar vi för jämställdhet, mångfald, inkludering och syfte. Alla ska ha lika möjligheter oavsett ålder, kön, sexualitet eller religion. Vi är alla viktiga delar för att skapa ett bra företag och ett bra samhälle.
Övrig information
Omfattning: Heltid.
Plats: På Resurs fräscha kontorslokaler antingen i Malmö eller Helsingborg. Möjligthet till arbete hemifrån finns 2 dagar i veckan. Ditt närmsta team är stationerade i Helsingborg.
Lön: Fast enligt överenskommelse
Arbetstider: Kontorstider
Anställningsform: Vi tillämpar 6 månaders provanställning
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Viktigt att känna till: Vi tillämpar en personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (Matrigma) på slutkandidater. I samband med anställningserbjudande begär Resurs Bank även ett utdrag ur belastningsregistret och kontroller så att du inte har betalningsanmärkningar.
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Poolia och du anställs direkt hos Resurs.
Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336