OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en systemansvarig till vår kund som jobbar med försäljning och events i centrala Stockholm. Du kommer att ansvara för utveckling, förvaltning och drift av interna säljstödssystem bl.a. försäljning-, bokning- och CRM-system, jobba med kravhantering gentemot användarna och skriva kravspecifikation och testa samt kvalitetssäkra releaser.Du kommer också att driva och följa upp utvecklingsprojekt och hålla i resursplanering, upphandlingar m m gentemot IT-leverantörer.Du kommer också att utbilda användarna i systemen.I tjänsten ingår budgetansvar.Kravprofil - Utbildning som systemvetare, eller ingenjör från högskola / universitet - Arbetslivserfarenhet inom systemutveckling - Goda kunskaper inom SQL - Ledaregenskaper, stark drivkraft, initiativrik - Lösningsfokuserad problemlösare med intresse för försäljning - Stresstålig och serviceminded Din ansökan vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.