OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse av att arbeta med utveckling och förvaltning av processtöd och kopplat till digitalisering av säljprocesser? Trivs du i en självständig roll med högt tempo och många kontaktytor? Bravida erbjuder dig en dynamisk miljö där du kommer in i en spännande fas när en ny CRM-lösning ska utformas och implementeras. Här blir du en viktig del i Bravidas pågående digitaliseringsresa i ett stabilt börsnoterat bolag med stark tillväxt.
Om tjänsten
Bravida gör ytterligare digitala satsningar med en tydlig strategi för de förändringsinitiativ som de önskar driva framöver. Detta innebär en spännande transformationsresa där du i rollen som Systemansvarig CRM har en betydande roll att driva och vara delaktig i processutformning, systemuppsättning och implementation.
I rollen kommer du att ha en framträdande position i att etablera och förankra en ny CRM-lösning med tillhörande arbetsprocesser och flöden i ett koncerngemensamt system. I rollen samarbetar du med den operativa verksamheten samt med externa leverantörer.
I rollen som Systemansvarig CRM kommer du att: Etablera masterdatastruktur och rutiner för att upprätthålla datakvalité
Initialt medverka i förstudier, driva systemuppsättning och dokumentation
Utbilda och påvisa fördelarna i uppsättningsval för stakeholders och superusers
Driva, koordinera, förankra och genomföra förvaltningsbara systemförändringar självständigt och tillsammans med leverantörer
Utveckla processtödet i linje med Bravidas affärsplan och pågående initiativ
Etablera och förankra tydliga och standardiserade arbetsprocesser i systemet
Detta är en ny roll som kommer att bli en del av teamet Business Systems inom Digital Development och rapportera till Head of Digital Development. Tjänsten är placerad på Bravidas trevliga och helt nyrenoverade huvudkontor vid Telefonplan.
Utvecklingsmöjligheter
Du erbjuds möjlighet att fördjupa dina kunskaper inom Bravidas CRM-system och etablera och implementera nya processer utifrån CRM-systemets möjligheter som utvecklar Bravida och dig som medarbetare.
Rollen erbjuder naturlig interaktion med andra delar inom Digital Development där det också finns direkt och naturlig möjlighet att sätta sig in Bravidas affär, säljprocess och avdelningarnas förutsättningar och utgångsläge.
Du hamnar i en kunskapsdelande atmosfär tillsammans med fler system- och processpecialister inom andra områden med möjlighet till stort eget ansvar och att kunna påverka din arbetsvardag samt vilken riktning din framtid ska ta.
Är det här du?
Vi söker dig som har ett stort intresse för och erfarenhet av applikationsförvaltning och systeminförande. Du har troligtvis arbetat med ett eller flera CRM-system och har dokumenterad kunskap vad gäller integrations- och datautbyte med externa system. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från säljstöd eller säljprocesser. Vidare har du en akademisk examen inom industriell ekonomi, ekonomi, IT eller teknik. Du uttrycker du dig väl i något av svenska/norska/danska samt engelska i både tal och skrift.
Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs och motiveras av eget ansvar där du har en tydlig struktur i ditt arbete. Vi hoppas hitta dig som har en stark analytisk ådra och som tycker om att arbeta från ”ax till limpa”. Du är en kommunikativ person med social fingertoppskänsla. För att trivas i rollen är du en person som trivs med och är bekväm med att hålla workshops och har lätt att sätta dig in i komplexa frågeställningar och andras förutsättningar. Positiv, inlyssnande, affärsmässig och flexibel är andra egenskaper som Bravida värderar högt.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Bravida med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Camilla Jonsson på 08 – 120 50 430. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!