OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden har implementerat ett stödsystem för fastighetsinformation. Stödsystemet är ett system för fastighetsinformation som innehåller kundens fastighetsdatabas och moduler för att styra, dokumentera och följa upp fastighetsverksamheten. Fastighetssystemet ska tillgodose kundens behov av kontroll på fastigheternas skick och entreprenörernas arbete bland annat genom att vara tillgängligt för många olika användare, interna såväl som entreprenörer. I nästa skede av utveckling ska teamet införa fler moduler inom fastighetssystemet men även utveckla de redan inköpta moduler till fler användningsområden.
Systemförvaltarens roll i teamet är att ha det tekniska huvudansvaret. Detta innebär bland annat att delta i arbetet kring tekniska krav, genomföra felsökning, uppdatering av systemdokumentation och release-management.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Konsulten ska ha minst 9 års erfarenhet av systemförvaltning eller närliggande områden
- Konsulten ska ha minst 3-årig högskoleutbildning inom datateknik, systemutveckling eller motsvarande arbetslivs-erfarenhet
- Konsulten ska ha minst 2 års erfarenhet av release planering
- Konsulten ska ha minst 2 års erfarenhet av testning
- Konsulten ska ha minst 2 års erfarenhet av att tillhandahålla tredje linjens support.
- Konsulten ska ha minst 1 års erfarenhet av hantering av behörighetsstrukturer
- Konsulten ska ha minst 1 års erfarenhet av att arbeta i Landlord/Faciliate
- Konsulten ska ha minst 2 års vana av att skriva systemdokumentation
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström