OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ta dig an en bred roll med varierade arbetsuppgifter? Är du administrativt skicklig och har förmågan att prioritera? Ett gäng glada kollegor längtar efter dig, läs vidare för att ta reda på om det här är tjänsten för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido sker en Systemförvaltare/administratör för vår kunds räkning, ett företag som erbjuder IT-konsulttjänster och har en rolig och spännande företagskultur. Företaget har även utsetts till en av de allra bästa arbetsgivarna år 2022. I den här rollen utgår du från kontoret beläget i Linköping, med möjlighet att arbeta några dagar på distans.
Dina arbetsuppgifter
I den här breda rollen kommer du att ansvara för olika administrativa uppgifter kopplat till service- och fastighetstjänster. Du kommer ha mycket kontakt med externa parter, såsom med leverantörer vid uppgraderingar och supportärenden. Mer specifikt kommer du att:
Delta i förvaltning och utveckling av applikationerna
Bidra i felsökning och support
Delta i acceptanstester
Arbeta med systemadministration
Dela som expertstöd i systemfrågor i utredningar avseende nya tillämpningar inom området
Arbeta med anpassningar och konfigurationer vid förändringar inom organisationen eller de lagar och regler som styr området
Delta i olika förvaltningsforum
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du är en organiserad och noggrann person. Du har lätt för att bolla flera olika arbetsuppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Vi ser även att du har förmågan att prioritera bland ditt arbete.
Vidare tror vi att du besitter en stor nyfikenhet, god samarbets- och initiativförmåga och ett stort driv.
Är du vår nästa administrativa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Praktisk erfarenhet av systemförvaltning
Erfarenhet av konfiguration och parametersättning
Erfarenhet av integrationer mellan verksamhetssystem
Erfarenhet av SQL
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Tillsvidareanställning som konsult på heltid. Start så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33607 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.