OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Systemintegratör till kund inom offentlig verksamhet, API hantering
Systemförvaltning av befintliga system och integrationer är en del av din arbetsvardag. Tyngden ligger i att arbeta med uppsättning, uppdatering och konfiguration av identifieringslösning och API-hantering. Du kommer arbeta med mobila lösningar, autentisering och identifiering av användare.
Vi söker dig med följande kompetenser
Teknisk kunskap av att drifta och förvalta IT-system
Teknisk kunskap inom identifieringslösningar
Erfarenhet av SAML
Erfarenhet av OpenID Connect
Erfarenhet av Windows Server
Erfarenhet av Linux
Flytande språkkunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
Önskat startdatum februari, huvudsak på plats hos kund, viss distansarbete är möjligt. Långt uppdrag, tillsvidare, heltid.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.