OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du några års erfarenhet av att arbeta med affärssystem utifrån ekonomi och/eller IT perspektiv och vill komma till ett bolag med starka värderingar och en fantastisk gemenskap? Är du redo att ta nästa steg och lära dig allt om ett komplext affärssystem samtidigt som du kommer att jobba nära våra kunder med smarta systemlösningar?
Vi välkomnar dig till ett spännande, värderingsstyrt och framgångsrikt bolag där vi har roligt och trivs på jobbet och med varandra.
Din roll hos oss:
I rollen kommer du att leda kunden i hur de arbetar i fastighetssystemet och med sina affärsprocesser. Du kommer att vara kundens bollplank och arbeta med att konfigurera, skräddarsy och anpassa systemet efter kund/användares behov.Du håller även i demos och kommunicerar best practice.
Du kommer att driva och hjälpa kunderna framåt, hålla i kundmöten samt presentera, introducera och utbilda kring nya funktioner och nyheter i systemet.
Du kommer att driva utvecklingsärenden och genomföra kvalitetsmässig dokumentation av konfigurationer och kundanpassningar samt utföra kundunik konfigurering inom rapporter och enklare integrationer.
Är detta något för dig?
Du är en skicklig, strukturerad och pedagogisk kommunikatör och har lika lätt att kommunicera med it-tekniker såväl som med representanter från marknadsavdelningen.
Du har tidigare arbetat med affärssystem utifrån en affärsnära och/eller teknisk roll och är bekväm i en kundnära roll där du jobbar serviceinriktat. Kanske har du varit med och implementerat affärssystem tidigare alternativt konfigurerat systemet och varit med och anpassat systemet för användare?
Du gillar att ta ansvar och egna initiativ samt gillar att skapa relationer med människor i kombination med att du har ett stort tekniskt intresse.
Ett stort plus är om du har kunskap och kompetens av fastighetsekonomi, SQL och databashantering.
Varför jobba hos oss?
Vi är ett fantastiskt trevligt och framgångsrikt företag med stark värderingskultur och sammansvetsade team. Vi uppmuntrar kreativitet och innovationskraft hos våra anställda och vi strävar alltid efter hög arbetsglädje och bra stämning. Vi vill arbeta nära våra kunder i tät dialog för att förstå verkligheten och för att kunna ligga i framkant. Jobbet innebär att du jobbar vanliga kontorstider med möjlighet till flextid och med möjlighet att jobba hemifrån då det behövs. Varmt välkommen till oss.
Om företaget:
FAST2 Affärssystem är marknadsledande leverantör i Sverige av fastighetssystem. Våra värdeord är inkluderande, innovation, entusiasm och ansvar. Vi brinner för våra lösningar och för att ge fastighetsbolag och bostadsbolag långsiktigt hållbara system och kundnära tjänster. Vi finns idag representerade på fem orter i Sverige och har våra stora kontor i Stockholm och Göteborg.
FAST2 erbjuder en familjär arbetsplats med högt i tak och stort utrymme att tycka till och påverka.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar FAST2 med House of Skills, vid frågor går det bra att vända dig till Linda Freij på mail: linda@houseofskills.se alt på telefon: 0739-613072.
Vi intervjuar löpande för tjänsten så ansök gärna så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!