OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Spännande tjänst för dig med utbildning som systemvetare eller med erfarenhet som inkassohandläggare.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som systemkoordinator kommer du att ingå i ett kvalitetssäkrande team som ansvarar för systemuppsättningar, nykundsuppsättningar samt utgör säljstöd och support åt företagets övriga anställda.
Exempel på arbetsuppgifter är:
- Guida och supporta användare i företagets inkassosystem.
- Skapa och utveckla åtgärder och funktioner i inkassosystemet.
- Säkerställa att åtgärder och funktioner överensstämmer med beställares order.
- Arbeta med implementation av förbättringsåtgärder i projektform.
Om företaget
Vår kund är ett inkassoföretag som bl.a. jobbar med kreditupplysningar, indrivningar och långtidsbevakningar. Företaget har sitt huvudkontor i Göteborg och är ungefär 150 medarbetare. Företaget är i en expansiv fas och är även verksamma i många europeiska länder. Från supportavdelningen kommer du ha kontakt med många andra länder. Du kommer att ingå en grupp som focuserar på kvalitetsäkring och integration av det inkassosystem som hela verksamheten är beroende av.
Din profil
Vi tror att du som söker känner igen dig i nedan krav:
- Utbildningen som Systemvetare eller likvärdig.
- Saknar du systemvetenskaplig utbildning ser vi gärna att du har några års arbetserfarenhet som inkassohandläggare och erfarenhet av inkassosystemet Nova.
- Svenska och Engelska i tal och skrift.
- Mycket god datorvana. Du kommer inte att programmera något på egen hand, men bör ha ett intresse för systemutveckling och -struktur.
Som person tror vi att du är noggrann, service-minded och motiveras av arbetsuppgifter av problemlösande natur.
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start sker i slutet av september eller enligt överenskommelse. Intervjuer och urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista annonsdatum. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna