OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning AB rekryterar och hyr ut personal till industri-, teknik- och logistikföretag.Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder tjänster inom kompetensförsörjning över hela Sverige.Lernia Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag och kvalitets- och miljöcertifierat.Besök gärna www.lernia.se Beskrivning av tjänsten Vi söker Systemkoordinator för anställning hos en av våra kunder.Du kommer att jobba med implementering av systemstöd, utveckling av mervärdestjänster, utvärdering och analyser.Du kommer att ha kontakter med leverantörer, verksamhetsansvariga och slutanvändare.Att delta eller leda projekt är en naturlig del av arbetet.vilket kräver att du kan jobba under självständig ledning.Din bakgrund Arbetet ställer krav på en förmåga att bygga upp en bred verksamhetskunskap i kombination med mycket god systemkunskap och intresse för IT.Erfarenhet som projektledare inom IT och systemförvaltning är meriterande.Egenskaper vi värdesätter är samarbetsförmåga, flexibilitet, öppenhet, viljan och förmågan att i team ta ansvar för att skapa resultat.Tillträdesdag: Enligt överenskommelse.Behovet är omedelbart och vi kommer granska ansökningarna löpande.